וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: DropUpLoad

דידי חנוך

22.7.2008 / 10:42

צריכים להעביר קבצים באמצעות שרת FTP? הנה התוכנה שתעשה את העבודה בצורה הפשוטה ביותר האפשרית

FTP הוא אולי הפורמט הוותיק ביותר להעברת קבצים שעדיין נמצא בשימוש. הוא עדיין בשימוש כי הוא מאובטח, וכי להמון חברות יש שרתי FTP וחוסר רצון לעבור ליישומים חדשים.

רבים מאיתנו צריכים לעתים לשלוח קבצים באמצעות FTP, אבל רוב התוכנות שעובדות בפורמט הומצאו בעידן בו "ממשק" לא ממש היה תחום מפותח במיוחד, ומכיוון שרוב המשתמשים היו משתמשים מתקדמים, גם פשטות לא היתה חשובה מאד.

DropUpLoad היא דוגמה לגישה חדשה לעניין. התוכנה מציגה שתי תכונות שהופכות אותה לראויה מאד בעינינו. הראשונה היא הפשטות. ברגע שהגדרתם שרת FTP, תוכלו תמיד לבחור בו מהתפריט ולגרור את הקבצים שברצונכם להעלות לשרת אל התיבה הגדולה במרכז חלון התוכנה. אפשר גם לבחור לכווץ את הקבצים באופן אוטומטי לפני העלאתם, מה שמוסיף לנוחות וקלות השימוש.

הפשטות היא התכונה החשובה ביותר למשתמש הפרטי. אבל ל-DropUpLoad יש גם תכונה חשובה מאד לחברות שרוצות לאפשר לאנשים לשלוח אליהן קבצים וחוששות לחשוף את פרטי השרת שלהן.

ניתן ליצור בקלות גרסה "נעולה" של התוכנה, בה מוגדרים פרטי השרת מראש, ומוצפנים מעיני המשתמש. כך יכולה החברה לשלוח לספקים ולעובדים גרסה של התוכנה - באחת ממגוון שפות שעברית אינה אחת מהן למרבה הצער - שאותה לא יצטרכו להגדיר, ושתמיד תעלה את הקבצים למקום הרצוי מבלי לספק להם את הפרטים של השרת.

מכיוון שמדובר בתוכנה קטנטנה - קובץ ההורדה הוא פחות מ-150 קילובייט, קל מאד לשלוח את הגרסה הנעולה במייל. מאותה הסיבה, DropUpLoad היא גם תוכנה שקל מאד להוריד ולהתקין. היא קלת משקל בהורדה והפעלה.

כמו רוב התוכנות במדור, גם DropUpLoad היא תוכנה חינמית למהדרין. תהנו.

  • עוד באותו נושא:
  • dropuploadb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully