וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Optimus Pultius

המקלדת החדשה מסדרת Optimus כוללת רק 15 מקשי oled, אך ככל הנראה תעלה הרבה פחות מאחותה הגדולה

כשנתיים וחצי עבדה חברת Art Lebedev הרוסית על מה שהוגדר בהתחלה כגאדג'ט מאוד, אבל מאוד מגניב, התדרדר לתחום ה-Vaporware – מוצרים עליהם רק שומעים, בלי באמת לראות – ואז עלה שוב בתור מוצר אמיתי שניתן לקנות. הכוונה היא ל-Optimus Maximus – מקלדת שכל מקשיה כוללים מסכי Oled קטנים, אשר מסוגלת לעבור התאמה אישית לכל תוכנה, כך שהמקשים יציגו לא סתם אותיות אלא את הפונקציות הרלוונטיות לאותה התוכנה.

הבעיה העיקרית במוצר הזה כיום היא המחיר שלו - כ-1900 דולרים למקלדת. במקביל הוציאה החברה גם את Optimus Mini – מיקרו-מקלדת בעלת 3 מקשים בלבד, שאמנם עולה רק כ-184 דולרים אך מספקת תמורה בעייתית עקב מיעוט המקשים הרב-פונקציונליים. עכשיו החליטו ב-Art Lebedev להוסיף עוד מקלדת אחת לאוסף.

המקלדת החדשה, Optimus Pultius שמה, קטנה הרבה יותר מה-Maximus ואינה מיועדת לשימוש בתור מקלדת ראשית. מה שכן יש בה, הם שלושה טורים של מקשים, כשבכל אחד מאלה ישנם 5 מקשי Oled. עוד לא ברור מהו המחיר אותו יתבקשו האנשים לשלם על 15 מקשי העל, ותאריך ההשקה כרגע הוא רק חלון של "סוף 2008 – תחילת 2009", אך ניתן לקוות כי הפעם יוכלו אנשי החברה למצוא את האיזון שבין הפונקציונליות לבין המחיר.

עולה, עולה?

ומה אתם חושבים? האם המחיר המבהיל של מוצרי החברה אומר שאנחנו לא יכולים להתלהב מהם? או האם הם בכלל נראים לכם מאעפנים, בלי קשר לעלות? תצביעו, תשפיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully