וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הגאדג'טים השבועי

25.7.2008 / 2:05

מה חשבתם על חמשת הגאדג'טים השבועיים שלנו? הרבה דברים סותרים, מסתבר. כל הגאדג'טים כאן במצעד

בראשון התמצאנו

ביום ראשון הצגנו את קרוב, מכשיר ניווט להורים ולאנשים שאחריים על שלומם של חולי אלצהיימר. מדובר בג'יפיאס שיחידת המעקב שלו נמצאת על הזרוע של החולה. למקרי חירום, מדובר במכשיר נוח להפליא, עם מפה שמציגה את המיקום בזמן אמת שח החולה. המכשיר זכה לתמיכה יפה מאד באחוזים עם 85 אחוז תומכים מתוך 579 מצביעים. גם התגובות היו חיוביות ברובן.

בשני התעוררנו

לפעמים שעונים מגיעים גם למדור גאדג'ט היום, ולא רק לגרוע של השבוע. לדוגמה, השעון החביב הזה שישגר טיל ויתחיל לזמזם אם לא תעצרו אותו בזמן. מבחינתנו, 10 השניות של הספירה לאחור הן ההבדל בין מכשיר מעצבן למוצלח. אתם הלכתם איתו, ו-82 אחוז מבין 677 גולשים הצביעו בעדו. גם 34 תגובות זה מספר יפה, ואלה הביעוכל דיעה אפשרית. שורה תחתונה? גאדג'ט השבוע.

בשלישי קלטנו

הגשמת חזון הוידאו מהאינטרנט לסלון הוא עדיין בגשר תופעת נישה, בארץ ובעולם. המכשיר הזה, שמתיימר להביא טלויזיה בינלאומית מהאינטרנט ואל המקלט, זכה לתגובות מעורבות ולהצבעה יפה. אבל בשורה התחתונה, 55 אחוז תומכים בלבד מבין 530 גולשים, אינו אחוז מספק מבחינתנו. אבל לפחות בו הגולשים תמכו בסוף...

ברביעי הקלדנו

...בניגוד למקלדת המספרים בעלת מקשי המסכים של ארט לבדב. נראה שהמחירים המטורפים שהחברה הרוסית גובה על המוצרים הדי מגניבים שלהם קצת נמאסו עליכם. ואנחנו יכולים להבין את זה, למרות שנחמד לראות את המוצרים ברשת. כמה עלו המוצרים האלה על העצבים שלכם? 42 אחוזי תמיכה בלבד מתוך 659 גולשים שהצביעו, בנוסף לתגובות לא ענייניות ושליליות ברובן.

בחמישי טיילנו בענן

המחשב האישי הזעיר צ'ריפאל הוא ככל הנראה הגאדג'ט החשוב ביותר שהעלינו השבוע, מכיוון שהוא אחד הראשונים שמעבירים את כובד המשקל לרשת, או לענן, ולא למחשב עצמו. למגיב מספר 18 נאמר שנשמח לשמוע על מסוף טיפש בן 30 שמיועד לצרכנים ביתיים ושהאחסון - הפרטי של כל משתמש - בו נמצא בעיקר ברשת. 66 אחוז מבין 736 מצביעים תמכו בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully