וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

גם לאחר צונאמי הטריילרים ששטף אותנו בשבוע שעבר, נשארו לחברות הפיתוח בשרוולים כמה כותרים מעניינים מאוד

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. בשבוע שלאחר תערוכת E3 אמנם אי אפשר לצפות להרבה כאלה, אבל גם אלה שכן מגיעים זוכים לסלקציה קפדנית, ובסופה רק הטובים ביותר נכנסים למדור הוידאודרום.

Street Fighter IV

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: תחילת 2009

הערות: הטריילר החדש של Street Fighter IV, אשר הושק לא מכבר באולמות המשחקים של יפן וצפוי להגיע גם לקונסולות הביתיות ולמחשב האישי בחורף הקרוב, הוא האחד הטריילרים היפים ביותר שנראו על מסכי המחשבים בחודשים האחרונים. ואם לא די בכך, מדובר גם בסרטון שמעורר גלים של נוסטלגיה אצל אנשים ששיחקו בילדותם במשחקים הקודמים בסדרה

Ghostbusters

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלייסטיישן 2, נינטנדו DS

תאריך השקה: 26 בספטמבר 2008

הערות: יש משהו מאוד מטריד בנסיון להחיות זכיונות מוכרים משנות ה-80 – רבים ניסו, ורובם הצליחו רק בלהיכשל. אבל המשחק החדש של "מכסחי השדים" כולל חלק גדול מהקאסט של הסרטים המקוריים, והתסריט שלו נכתב על ידי דן אקרויד והארולד ראמיס – הכותבים של הסריט המקורי. הטריילר החדש, שנראה ממש טוב, נותן תקווה לכך שהמשחק לא יקלקל את הזכרונות היפים מהסרטים.



sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Little Big Planet

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: אוקטובר 2008

הערות: נסיון העבר מלמד שמשחקים בעלי שם אשר מתחיל ב"Little Big" נוטים להיות מוצלחים מאוד וחמודים מאוד (אני מדבר על סדרת Little Big Adventure המופתית). כל הטריילרים אותם ראינו עד כה ל-Little Big Planet של סוני נותנים להאמין כי המשחק הזה לא עומד להתכחש למסורת הזו, ומדובר - נכון לעכשיו – באחד הכותרים המרתקים ביותר שנמצאים בפיתוח לפלייסטיישן 3.

Tom Clancy’s Endwar

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי, PSP, נינטנדו DS

תאריך השקה: 14 באוקטובר 2008

הערות: סדרת המשחקים שמשתמשים בשמו של טום קלנסי כללה לאורך השנים מספר ז'אנרים שונים, ובקרוב נראה גם סימולטור מטוסי קרב עם השם הזה לפני שמו של המשחק. אבל הפעם מדובר במשהו שונה – כותר אסטרטגיה שיהיה, כך על פי השמועות, לא פחות ממהפכני, ויחזיר לקדמת הבמה את טכנולוגיית השליטה הקולית שנוסתה בעבר במשחקים ללא הצלחה יתרה.

Tomb Raider Underworld

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלייסטיישן 2, נינטנדו DS

תאריך השקה: 21 בנובמבר 2008

הערות: כשקילי הייבס - אחת מהשחקניות הבריטיות החביבות עלי, הפסיקה להופיע בסדרה 'מרגלים', קיוויתי לראות אותה בתפקידים נוספים כמה שיותר מהר. אבל בינתיים, כל עוד הסדרה החדשה בכיכובה לא הגיעה לארץ, אני מוכן להסתפק גם בקולה, הלא הוא הקול של לארה קרופט במשחקים האחרונים בסדרת טומב ריידר. האחרון שבהם – Legend אפילו היה טוב, אחרי מספר מספר משחקים כושלים שכמעט וקברו את הזיכיון הזה. והטריילר ל-Underworld, הכותר הסדרה, נראה גם הוא מצויין, אפילו שאינו מראה שניה של משחקיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully