וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

גאדג'ט יפני חדש ומטריד מאפשר להפשיט באמצעות תנועות בובה וירטואלית שמופיעה על מסך המחשב שלכם

ישנם רגעים בהם העבודה שלי מאוד מספקת. כמה מאלה קשורים לטכנולוגיות החדשות בהן אני מתעסק, אחרים נובעים מתחושה מוגזמת – על גבול המאניה – ומוטעית של חשיבות עצמית. ויש את הרגעים האלה, בהם אני מרגיש שאני משפיע. משפיע עליכם, קוראים יקרים. מאפשר לכם לקבל מושג טוב יותר לגבי דברים מסויימים. היום יהיו אלה, שוב, בפעם המי יודע כמה, הבדלי התרבות המהותיים בינינו לבין תושבי ארץ השמש העולה.

אני בטוח כמעט במאה אחוזים בכך שמוח מערבי לא היה חושב על הגאדג'ט שעתיד להפוך לגאדג'ט הגרוע של השבוע אצלנו. אין מצב. אפילו האנשים הנמצאים בתאים מרופדים, אשר עורכים תחרויות הרמת גבה אחד עם השני, לא באמת יכולים לחשוב על רעיון כל כך, איך לומר, סוטה.

שמו של הגאדג'ט הזה הוא “Cyber Figure Alice”, והיצרנים שלו הם חברת Geisha Tokyo Entertainment. החלק העיקרי של הערכה הזו הוא קובייה קטנה אותה שמים ליד המחשב. כשנכנסים לתוכנה המיוחדת של הגאדג'ט ומכוונים את הוובקאם שלכם על המחשב, מה שתראו זו דמות וירטואלית של בחורה בלבוש של חדרנית, אשר עומדת לה על הקוביה.

עכשיו מגיע תורן של שתי הקוביות הקטנות יותר בערכה, לכל אחד מהן מחובר מקל קטן. הקוביות הקטנות הן, בעצם, אצבעות איתן תוכלו למשש את הבובה הוירטואלית, בצורה וירטואלית כמובן, ואפילו להוריד שכבות של בגדיה. כל הקונספט הזה כל כך מוזר, תמהוני וסוטה, אפילו שהוא מיושם בעזרת טכנולוגיה מגניבה ביותר. וזה לא משאיר לי ברירה אלא לקרוא לגאדג'ט הזה הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

הטכנולוגיה אכן מגניבה, אבל מה עם היישום?

מה התגובה שלכם לגאדג'ט הזה? האם אתם רוצים אחד, או שמא מעדיפים לחכות עד שישתמשו בטכנולוגיה הזו עבור דברים פחות מטרידים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully