וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מאוורר סולארי לכובע

דידי חנוך

27.7.2008 / 3:35

חם בקיץ? אז אולי תוסיפו את המאוורר הזה לכובע שלכם. תיראו מטופשים, אבל יש מצב שתהנו מזה

אנחנו לא יודעים אם שמתם לב, אבל חם בקיץ. ממש חם. חם במידות בלתי סבירות. חם מספיק כדי שכל יציאה מהמיזוג הופכת למבצע שיש לשקול בכובד ראש.

ואם כבר הראש כבד, למה לא להכביד עליו עוד קצת פיזית ואולי להקל עליו קצת נפשית? זה בדיוק מה שהגאדג'ט שלנו להיום מבטיח לעשות. מדובר במאוורר לכובע מצחיה מבית ענקי הגאדג'טים בראנדו שיזרים קצת אוויר לראש שלכם ובתקווה ישפר קצת את האומללות שלכם.

איך הוא עושה את זה בכל מקום? פשוט מאד. הוא סולארי. הוא משיג את האנרגיה שלו מאותה השמש שהורסת לנו את החיים כל הקיץ. וזה מהלך ג'ודו מרשים של שימוש במומנטום של האויב כנגדו.

יש לנו שלוש בעיות פוטנציאליות עם המכשיר. הראשונה היא שבאתר החנות לא מצוין המשקל שלו, מה שגורם לנו קצת לחשוש שמדובר במשהו שיפיל את הכובע מהראש ובאופן כללי לא יהיה נוח במיוחד. הבעיה השניה היא שאם הוא לא חזק, הרי שיש מצב שהוא סתם יזרים לכם אוויר חם בטירוף על הפנים. והבעיה השלישית היא שזה עשוי להיראות מכוער כמו הלילה.

שלא תבינו אותנו לא נכון. אם הדבר הזה באמת מקרר, לא אכפת לנו כמה הוא מכוער וכמה הוא שוקל. ובמחיר של 10 דולרים, אנחנו שוקלים ברצינות גם לבדוק את זה.

מתחמם?

ומה אתם אומרים? שווה? מעשי? דבילי? מוצלח? הכרחי? אתם יודעים איך זה עובד. אם תגיבו, נדע. אם תצביעו, נדע. אם לא? אז לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully