וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Star Trek Online נמצא בתהליכי פיתוח. שוב

28.7.2008 / 17:36

מסתבר כי לאחר פירוק הצוות שעבד על Star Trek Online, עבר זיכיון המשחק לידי האולפן שפיתח את City of Heroes

לפני כארבע שנים יצאה לתקושרת הודעה על פיתוחו של Star Trek Online – משחק המוני המתרחש ביקום של אחד מזיכיונות המדע הבדיוני הפופולריים בעולם, מסע בין כוכבים. המשחק, אז בידי חברת Perpetual Entertainment, פותח במשך יותר משלוש שנים כשבעקבות שינויים ארגוניים הפסיקה החברה לעבוד עליו ופיטרה את כל מפתחיו.

עם זאת, בעלי הזכויות לזיכיון לא היו מוכנים לתת לחלומות אודות המשחק למות, והעבירו את פיתוחו של Star Trek Online לחברה אחרת, ששמה לא נחשף עד עכשיו. כבר במרץ האחרון החלו להתרוצץ השמועות על כך שהחברה המפתחת היא בעצם Cryptic Studios – אולפן שהביא לנו בעבר את City of Heroes. היום הודיעה החברה כי השמועות היו נכונות, וכי היא זו שמפתחת כיום את המשחק המדובר.

"מסע בין כוכבים מעולם לא היה על דמות אחת, ספינה אחת או אפילו כוכב לכת אחד; מסע בין כוכבים היה תמיד אודות יקום שלם. ומשחקי תפקידים המוניים מותאמים במיוחד ליצירת חוויה כזאת ומתן האפשרות לשחקנים לחקור כל סנטימטר." אמר ג'ק אמרט, מבכירי Cryptic. לא ברור מתי המשחק יגיע לחנויות והאם יושק גם לקונסולות, אך פרטים נוספים ייחשפו ב-10 באוגוסט, בכנס השנתי של חובבי 'מסע בין כוכבים' בלאס וגאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully