וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה לילית בישראל ל-Soul Calibur IV

28.7.2008 / 18:17

היום בלילה יושק בצפון אמריקה הכותר החדש בסדרת Soul Calibur. גם בישראל תתקיים השקה לילית

בשנים האחרונות, אנחנו עדים ליותר ויותר משחקים שזוכים לפרסום שלא היה מבייש בלוקבאסטר הוליוודי עוד לפני ההשקה. התוצאה של פרסום שכזה היא, לא פעם, השקות ליליות מיוחדות של המוצרים באירופה ובארצות הברית. גם בישראל ראינו כמה השקות כאלה, בייחוד ל-Halo 3 ול-GTA IV, כשהאירועים לא מתקיימים ברשתות גדולות, אלא בחנויות משחקים ייעודיות.

היום בלילה, החל מחצות, תתקיים השקה לילית נוספת, גם היא בחנות מדיה-גיים בגבעתיים, כשהפעם מדובר בכותר פחות מפורסם משני קודמיו אך עדיין מהמשחקים הגדולים ביותר שיושקו השנה. שמו הוא Soul Calibur IV – תוספת חדשה לסדרת כותרי המכות הפופולריים, שמתחרות אחת בשניה כבר יותר מעשור. המשחק יושק ב-29 ביולי גם בשטחי צפון אמריקה, ואילו לאירופה – וגם לחנויות בישראל, הוא צפוי להגיע החל מ-31 בחודש.

אחד החידושים הבולטים בסול קאליבור 4 הוא צירופן של מספר דמויות אשר הגיעו אל המשחק בעקבות שיתוף הפעולה בין מפתחיו לבין חברת LucasArts. גרסת הפלייסטיישן 3 של הכותר תזכה לארח את דארת' ויידר, גרסת האקס-בוקס 360 תקבל את יודה ובשתי הגרסאות ייכלל גם "השוליה" – גיבור המשחק החדש The Force Unleashed. המתחרה הגדול של חתן השמחה, Tekken 6, יצא בינתיים רק למכונות משחק ביפן, וטרם הוכרז תאריך השקתו לפלייסטיישן 3 – הקונסולה עבורה הוא מפותח באופן בלעדי.

  • עוד באותו נושא:
  • soul calibur

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully