וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Balanzza

מד משקל דיגיטלי קטן יאפשר לכם לשקול את המזוודות שלכם לפני הטיסה גם כשאתם בבית מלון נידח

אחד הדברים שמתלווים בדרך כלל לטיסות לחו"ל – מעבר לישיבה על ספסל בנתב"ג ובהייה בחגיגת הקניות האינסופית של הדיוטי-פרי – הוא כאב ראש. למשל, יש את התחושה התמידית ששכחתם משהו בבית, משהו נוראי שבלעדיו לא ייתנו לכם לעלות למטוס, או גרוע מכך, לרדת ממנו. או, לחלופין, הדילמה התמידית של הארוחה במטוס - "האם הדבר הזה הוא ברוקולי, מלפפון או קינוח אננס" (בדרך כלל ברוקולי, לפעמים אננס, אף פעם לא מלפפון. אבל מה זה משנה? הטעם זהה). אך הדאגה הרלוונטית אלינו היא זו של משקל המזוודה.

כשאנחנו אורזים את המזוודה בבית, הבעיה פחות אקוטית, כיוון שלרבים מאיתנו יש מד משקל ביתי עליו אפשר לשקול את המזוודה כדי לראות אם היא לא עוברת את המגבלות של חברת התעופה, שלאחריהן חייבים לשלם על משקל-יתר. אך בדרך חזרה, כשאתם בבית מלון כזה או אחר, לאחר שקניתם מתנות לכל חבריכם ושונאיכם, הפתרון הוא בדרך כלל להמר ולחלק את הדברים בין המזוודות לבין כבודת היד.

חברת Balanzza מציעה לכם פתרון – משקל כיס דיגיטלי קטן. שתי גרסאות יש למד המשקל הזה. שתיהן כוללות מכשיר קטן עם רצועה אותה מחברים למטען כדי להרימו באמצעות המכשיר. לאחר פרק זמן קצר, שומעים ביפ ומסתכלים על המסך, בו אפשר לראות כמה בדיוק שוקלת המזוודה. ההבדל בין הגרסאות, שעולות 21.99$ ו-24.95$, הוא בעיצוב שמאפשר הרמה נוחה יותר בגרסה היקרה. כמו כן, הגרסה הזו גם מעדכנת את המשקל על המסך כל הזמן, כך שלא צריך לחכות לביפ.

שוקלים שקילה?

האם תעדיפו לסחוב אתכם משקל דיגיטלי קטן כדי למנוע אי-נעימות בנמל התעופה, או שמא חייכם מורכבים מסיכונים ואלה רק גורמים לכם לריגוש והרגשה חמימה בכל הגוף?

  • עוד באותו נושא:
  • balanzza

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully