וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: G'zOne Boulder

דידי חנוך

29.7.2008 / 2:53

הסלולרי של קסיו הוא מעין גרסת טלפון למותג G-Shock הוותיק של החברה: כמו מכשיר רגיל, אבל קשוח יותר

זוכרים את G-Shock? מותג השעונים הוותיק של קסיו כבש בזמנו את העולם בעיקר בזכות העובדה שהמכשירים היו עמידים יותר למכות ולמים. G'zOne היא סדרת הסלולר של החברה שאמורה לספק את אותו הדבר, והמוצר החדש בסדרה נראה מבטיח לאלה מאיתנו שמסכנים את הגאדג'טים שלהם באופן יומיומי.

המכשיר מצויד ברבות מהתכונות הבסיסיות שניתן למצוא כיום בטלפונים סלולריים: מצלמת 1.3 מגפיקסל, נגן מוזיקה וכיו"ב. יש בו גם GPS, אבל גם זה כבר לא ממש חידוש או דבר נדיר.

הדברים שמייחדים את Boulder הם הקשיחות שלו - הוא עמיד בסטנדרטים צבאיים בפני מכות, מים ואבק - ותוספות ספציפיות שקסיו הוסיפו כדי להתאימו למשתמשים שזקוקים למכשיר קשוח במיוחד: פנס ומצפן אלקטרוני חיצוני.

בסה"כ, לא מדובר בסלולרי יקר מאד. המכשיר נמכר ברשת Verizon האמריקאית תמורת 130 דולרים פלוס התחייבות לשנתיים. לא ידוע מה מחירו ללא חוזה. בניגוד לג'י-שוק, לא סביר שהבולדר ואחיו לסדרה יכבשו את העולם, אבל בנישה שלו הוא נראה מכשיר מעניין.

קשיחות עושה לכם את זה?

ומה אתם חושבים? יש עתיד לסלולרי הקשוח של קסיו, או שהשם המזעזע של הסדרה (G'zOne? מה זה?) יחסל אותו לפני שיתחיל. ובכלל, מה עמדתכם בנוגע לטלפונים סלולריים כגאדג'טים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully