וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Sleipnir

דידי חנוך

29.7.2008 / 10:45

הדפדפן הפופולרי ביפן פורץ לשוק העולמי ומציע שילוב בין אקספלורר ופיירפוקס

אז מה הדפדפן החביב עליכם, אינטרנט אקספלורר או פיירפוקס? סלייפניר, דפדפן חדש יחסית שזכה להצלחה ביפן ופורץ כעת לשוק העולמי, מנסה לפתור את הדילמה.

הדפדפן פועל קצת כמו פיירפוקס עם התוסף IE Tab, שמאפשר להציג כל טאב ספציפי כעמוד של אינטרנט אקספלורר. סלייפניר יכול להציג כל אתר או דף באמצעות המנוע של פיירפוקס או זה של אקספלורר. והוא זוכר את ההעדפות שלכם בנוגע לאתרים ספציפיים. כך, יוכלו חובבי פיירפוקס לגלוש באתרים שהתמיכה שלהם בסטנדרטים עדיין אינה מושלמת בלי לסבול מבעיות שונות. וכך יוכלו חובבי אקספלורר להנות מטעינה מהירה יותר של אתרים.

הדפדפן החדש לא תומך בתוספי פיירפוקס, אבל כן מגיע עם תוספים משלו, מאגר שצפוי להתרחב ככל שהפופולריות שלו תגדל.

סלייפניר דומה יותר עיצובית לפיירפוקס, עם תפריט טקסטואלי מסורתי ולחצני "בית", "רענון" וכיו"ב. בכלל, העיצוב שלו הוא כזה שלא יפחיד או יפתיע משתמשים של דפדפנים מתחרים. הדפדפן לא מתיימר להפוך סדרי עולם או להציע חווית גלישה מהפכנית, כי אם רק לשלב בין היתרונות של שני הדפדפנים הפופולריים ביותר בעולם.

פנריר, חברת האם של הדפדפן, מתגאה ביכולות הקסטומיזציה שלו. בבדיקה שלנו, יכולות אלו לא השתוו לאופציות המקבילות בפיירפוקס עקב המחסור היחסי בתוספים.

חסרון אחד של הדפדפן בעבור הגולש הישראלי הוא המחסור בגרסה עברית. למעשה, יש כרגע רק גרסאות ביפנית ואנגלית. הדפדפן תומך באתרים עבריים היטב, אבל לא ייתן לכם תפריטים בשפת ארצנו.

פנריר רוצים להגיע לנתח שוק עולמי של 5 אחוז. זה נראה מעט אופטימי, אבל לא בלתי אפשרי תודות לנוחות השימוש ולעובדה שהוא מציע חווית משתמש דומה יותר לזו של אקספלורר, אבל טובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully