וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

בקרוב - אסקפיזם בכיס. אחד המשחקים החדשים לאייפון ולאייפוד טאץ' עתיד להפוך לכותר המוני

כשבועיים עברו מאז שכתבתי על חנות התוכנות של האייפון והאייפוד טאץ'. מאז פתיחתה, אנחנו רואים מספר לא מבוטל של משחקים אשר מופיעים בחנות, הן חינמיים והן כאלה שעולים 2-10 דולרים. אחד המשחקים החינמיים הפופולאריים כיום בחנות הוא ה-Aurora Feint, שמציג קונספט מאוד מעניין.

בגרסתו הנוכחית, מדובר במשחק פאזלים שגרתי יחסית, דמוי Bejewelled הותיק אך עם מספר טוויסטים, כשכמה מהם מאוד מילוליים – אפשרויות משחק חדשות שנובעות מהכללתו של מד הטיה באייפון ובטאץ'. יש כאן גם אפשרות לעלות בדרגות וללמוד יכולות חדשות, אך זהו לא החזון הסופי של יצרני המשחק, אלא רק ההתחלה. בעתיד, רוצים הם להפוך את Aurora Feint למשחק המוני מקוון עם תחרויות דרך הרשת וקהילה.

בזמן האחרון, אנחנו עדים להתפתחות מאסיבית מאוד של משחקים המוניים, הן בגלל החיבור המהיר לאינטרנט שנמצא בהמון בתים והן כיוון שניתן לדרוש עליהם דמי מנוי בטענה שמישהו צריך להחזיק את השרתים ולפתח את המשחק. תיאורטית, אייפון הוא פלטפורמה מושלמת למשחקים כאלה, עקב השימוש המוגבר שלו בשירות דאטה ובאינטרנט. ובכל זאת, משהו צורם לי בניסיון הזה: משחקים המוניים, ובכללם גם משחקי תפקידים המוניים, הם אסקפיזם לתוך עולם אחר, ונכון לעכשיו הם מוגבלים למסך המחשב שלנו, אשר נמצא בבית. אבל מה יקרה כשאנשים יתחילו לשחק בכל מקום? באוטובוס, בחדר ההמתנה של הרופא, בתור לקופה – איזה מקום יתפוס אצלם העולם הוירטואלי בהשוואה לעולם האמיתי?

מה עובר על סיירה?

חטיבת המשחקים של חברת ויונדי, אשר התמזגה לפני מספר ימים עם Activision ויצרה את חברת המשחקים הגדולה בעולם- Activision Blizzard, כוללת בתוכה שחקנית ותיקה שנקנתה על ידי ויונדי לפני כעשור, Sierra. המותג הזה, שהוציא תחת ידיו לא מעט משחקים טובים גם בשנים האחרונות, הפך עכשיו לחלק ממכונה גדולה מאוד שהחליטה להיפטר מנכסים רבים של המפיצה הותיקה.

רק חמישה זיכיונות של Sierra יישארו בחברה החדשה: קראש באנדיקוט, ספיירו, עידן הקרח, Prototype ומשחק חדש כלשהו. באשר לכל שאר המשחקים שהיו אמורים לצאת תחת המותג של החברה, ב-Activision Blizzard אומרים שהם בודקים את האופציות לגביהם.

אחת ההפתעות הגדולות בסיפור הזה היא ש"מכסחי השדים", אותו אמורה הייתה סיירה להפיץ, לא כלול ברישמה הזו, ומדובר באחד המשחקים המעניינים ביותר של השנה. אולי אם המפצים שלו לא מאמינים בו, כדאי גם לנו להנמיך את הציפיות. בנוסף, החברה החדשה "בודקת את אפשרויותיה" בנוגע לשני אולפני פיתוח, Massive Entertainment ו-Swordfish Studios, הראשונה פיתחה את World in Conflict ואת Ground Control והשניה עובדת כעת על המשחק המופתי "50 Cent: Blood on the Sand".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully