וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

1.8.2008 / 3:38

חמישה גאדג'טים היו לנו השבוע. אחד מהם עשוי להיות גאדג'ט השנה, לפחות לפי ההצבעות שלכם

בראשון התאווררנו

המאוורר הסולארי לכובע של יום ראשון זכה לתגובות מעורבות, חלקן מעניינות. כמו האנשים שככל הנראה יכתבו "היה לי את זה מזמן" גם כשנכתוב על המצאת מכונת הזמן. ובחלק מהמקרים, מכונת זמן היא הדבר היחיד שהיה מאפשר להם להחזיק במוצר בשנה בה הם טוענים. בכל מקרה, 65 אחוז תומכים מבין 590 אומרים שכישלון הוא לא.

בשני ציירנו באוויר

עט הלייזר התלת מימדי הישראלי של יום שני זכה לקומץ תגובות שליליות. אבל ההצבעות מראות שלרוב הגולשים ממש לא אכפת שזה עדיין רק עיצוב. 95 אחוזי תמיכה מקרב 948 גולשים. זה באמת כל מה שיש לנו לומר בקשר לזה. למעשה, נאמר את זה שוב: 95 אחוזי תמיכה מקרב 948 גולשים. כן, מדובר במועמד לגיטימי לגאדג'ט השנה.

בשלישי התקשחנו

הטלפון הסלולרי הקשוח למטיילים של קסיו כנראה באמת לא יירש את שעון הג'י פורס המיתולוגי. אבל את העבודה שלו הוא עשה מבחינתנו. למרות מספר תגובות שליליות, 80 אחוזי תמיכה מבין 502 גולשים זה נתון יפה בהחלט.

ברביעי שקלנו

המשקל הדיגיטלי הנייד של יום רביעי נראה מיושן לחלק מהמגיבים, ואולי גם לחלק מהמצביעים. אבל השימושיות של הדבר הזה ניצחה. 76 אחוזי תמיכה מקרב 405 גולשים, פירושם שזה אולי לא הגאדג'ט שהכי ריתק אתכם השבוע, אבל הוא בהחלט זכה לתמיכה יפה.

בחמישי שמענו

האזניות של יום חמישי הלכו בכיוון ההפוך מרוב האזניות האיכותיות בשוק. במקום לנתק אתכם מהעולם סביב, הן מכניסות אותו פנימה, ובדרך הן גם קצת בטיחותיות יותר. בעבור רוב לא גדול, זה הספיק. השאר מעדיפים, ככל הנראה, סאונד טוב יותר. תכלס, אנחנו מבינים אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully