וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברית, בעבור חופן שקלים

מתכנתים ישראלים פיתחו פתרון עברית לקושחת 2.0 של האייפון, אך מבקשים על רשיון השימוש בו 235 ש"ח

בהיעדר יבוא רשמי של iDigital – נציגת אפל בישראל, למכשיר האייפון, אחת הבעיות של בעלי המכשיר הישראלים היא העברית. בגרסת הקושחה החדשה - 2.0, שמוסיפה את חנות התוכנות של אפל ומגיעה יחד עם כל אייפון דור 3, המכשיר אמנם תומך בהצגת עברית, אך לא בכתיבה, חיפוש או ממשק המכשיר.

בצעד מפתיע יחסית, החליטו המפתחים של עברית לקושחת 2.0, לשחרר את סט הכלים שלהם לא בחינם, אלא במחיר של 235 ש"ח, בשיתוף עם החנות iTel. הגרסה החדשה, שדורשת מכם לעדכן את המכשיר (אייפון דור 2, אייפון דור 3, אייפוד טאץ') לקושחת 2.0 ולפרוץ אותו לתוכנות חיצוניות, מוסיפה חבילת גופנים עבריים; תמיכה בהצגת עברית לוגית בכל תפריטי המכשיר; ממשק עברי מלא עם תפריטים, כפתורים, אייקונים והודעות מערכת; מקלדת עברית; הוספת הפורמט האזורי של ישראל, המאפשר להציג את התאריך ואת שמות הימים בעברית; כרטסות בעברית הן לשירים והן לאנשי קשר; סרגל חיפוש עברי לשירים ואנשי קשר; והתאמת המכשיר למפעילים בישראל, כולל לוגואים והגדרות לגלישה סלולרית.

מדובר, נכון להיום, באחד הפתרונות המלאים ביותר לעברית על האייפון, שמגיע גם עם עדכוני תוכנה לגרסאות הקושחה החדשות של אפל בשנתיים הקרובות. עם זאת, כיוון שמדובר בקהילת מפתחים חובבים גדולה, לא מן הנמנע כי נראה בקרוב תחרות בין מספר תוכנות שנועדו לתת למשתמשים ישראלים עברית על מכשיר האייפון שלהם. כבר כיום ישנה תוכנה המוסיפה את המקלדת העברית לקושחת 2.0 בחינם, עבור משתמשים מתקדמים שיודעים איך להתקין בעצמם תוכנות על המכשיר.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully