וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

רובוטים ענקיים, סמוראי שחור, איש העכביש ואחד מציידי הנאצים המפורסמים בעולם המשחקים נפגשים אצלנו לקרב טריילרים

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. אנחנו לא יודעים מהיכן הם מגיעים, או לאן הם מיועדים, אבל היי, אם כבר הגיעו אלינו טריילרים, למה לא לאסוף אותם למדור אחד ולקרוא לו, אמממ, וידאודרום?

Armored Core: For Answer

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: סתיו 2008

הערות: סדרת משחקי Armored Core החלה על גבי קונסולת הפלייסטיישן הראשונה לפני יותר מעשור, ונכון להיום יש בה כבר שניים-עשר משחקים, כולם מתרחשים בייקום בו המלחמות נערכות באמצעות רובוטים ענקיים בהם שולטים אנשים. המשחק החדש, ה-13 במספר, הוא השני שמגיע לקונסולות הדור השביעי, ובו שיפורי משחקיות הן במערכה לשחקן יחיד והן במשחק המקוון.

Wolfenstein

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: לא ידוע

הערות: תגידו מה שתגידו, אבל היטלר בחליפה רובוטית הוא אחד הבוסים הגדולים ביותר במשחקי פעולה מאז ומעולם. Wolfenstein 3D, שהושק ב-92, היה לאחד ממשחקי הפעולה הפופולאריים ביותר של תחילת שנות ה-90, והוליד כבר כותר המשך אחד בתחילת העשור הנוכחי, שלא הצליח לשחזר את המגניבות של קודמו. עכשיו מנסים ב-id software להשיק את הסדרה שוב, עם Wolfenstein שיבוסס על המנוע הגרפי החדש שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Spiderman: Web of Shadows

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלייסטיישן 2, PSP, DS

תאריך השקה: אוקטובר 2008

הערות: כשאחד הבכירים של חברת Marvel ביקר בישראל לפני מספר חודשים, הוא הבטיח כי החברה מתחילה לפקח מקרוב על הסרטים והמשחקים שמפותחים על פי הזיכיונות שלה. האם זה אומר ש-Spiderman: Web of Shadows, המשחק החדש של אחד מהסופר-גיבורים המפורסמים בעולם, יהיה טוב? את זה נדע בעוד מספר חודשים, אבל בינתיים אפשר כבר להתרשם מהטריילר.

Wallace & Gromit’s Grand Adventures

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: לא ידוע

הערות: חברת Telltale Games הצליחה מאוד עם סדרת Sam & Max שלה, ועכשיו הם מנסים להביא למסכי המחשב שלנו עוד שתי דמויות קלאסיות עם פוטנציאל למשחק אפיזודי הומוריסטי – וולאס וגרומיט. הממציא המפוזר וכלבו הנאמן ייצאו להרפתקאות קצרות, ויתמודדו עם פרשיות מסתוריות.

Afro Samurai

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: ינואר 2009

הערות: סדרת הקומיקס היפנית שהפכה לסדרת טלוויזיה מגיעה עכשיו גם לקונסולות המשחק. בהתאם לז'אנר, המשחק מפותח בטכנולוגיית Cel Shading שתאפשר לו להראות כמו סרט מצוייר. גם סמואל ג'קסון, שמדבב את הדמות הראשית בסדרה, תורם את קולו למשחק. ותפקיד של נינג'ה שחור פשוט תפור על האיש הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully