וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

סטודיו לעיצוב רוצה לעשות לכם עיניים. ענקיות. עם מנורות בפנים. מסתבר שלפעמים אור מפחיד יותר מחושך

הרבה מאוד ביטויים נקשרו באיבר הראייה האנושי – העיניים. "עיניים הם החלון לנשמה" אומרים, ומדברים גם על "עין הרע" ו"עין הסערה". אבל סטודיו עיצוב אחד לקח את הביטוי אודות "עשיית עיניים" צעד רחוק מדי. בעצם, להגדיר את מה שהם עשו כ"צעד אחד" יהיה אנדרסטייטמנט מטורף. החבר'ה ב-5.5 Design היו, כנראה, צריכים ללכת בלי הפסקה כמה וכמה חודשים אחורה מנקודת ההגיון כדי לחשוב על משהו כזה.

במשפט אחד, הם באמת מציעים "לעשות לכם עיניים". יותר נכון, לקחת צילום של עיניכם ולהכין שתי מנורות בצורת גלגלי העין עם הצבע והדוגמה הייחודית של העיניים שלכם. מה שנדרש מכם זה למלא טופס, לשלם סכום כלשהו (לא הבנתי כמה בדיוק זה עולה) ולשלוח לחברה.

מה שאני באמת לא מבין, זה איך אפשר יהיה להסתכל על הדבר הזה בלי להכנס לפאניקה ולרצות לברוח מהמקום בו העיניים האלה נמצאות. כי, אתם יודעים, מטרה של מנורות הן להאיר דברים בחושך, ואם אני הייתי בא באמצע הלילה לסלון ורואה משהו כזה "מסתכל" עלי, ספק אם הייתי שורד את המפגש הזה. ניטשה אמר שאם מסתכלים על התהום, התהום מסתכלת עליך, אבל אני הייתי מעדיף את המבט של התהום העמוקה ביותר על המבט שאפשר לקבל מהגאדג'ט הגרוע... של השבוע.




רוצים לשים עין על הסלון באופן תמידי?

האם תהיו מוכנים להכניס עיניים כאלה לתוך הבית שלכם, או שמא כל כניסה כזו תגרום לכם לנוס בצרחות איומות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully