וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב הקונסולות: הגודל קובע

מה אתם מעדיפים: קונסולות משחק ביתיות גדולות, או אולי קונסולות ניידות בהן ניתן לשחק בכל מקום?

הטכנולוגיה כיום מאפשרת לנו לקחת את המשחקים הגדולים - מריו, GTA, God of War ורבים אחרים, איתנו לכל מקום, באמצעות גרסאות לקונסולות הניידות נינטנדו DS וה-PSP של סוני. אולי עדיף ככה, לשחק בתור לרופא או באוטובוס, ולוותר על זמן הטלוויזיה בבית לטובת עיסוקים אחרים. מה אתם אומרים?

הניידות

הדור הנוכחי של הקונסולות הניידות מאפשר למשחקים להיות יפים יותר, מתוחכמים יותר וכיפיים יותר. מה עוד, שרובם באמת מותאמים לחווית משחק מקוטעת - השלבים קצרים יותר, נקודות השמירה רבות יותר והמשחקיות דורשת פחות מאמץ. אפילו גיטר הירו מגיע עכשיו גם ל-DS, באמצעות אביזר מיוחד. ובאמת, אולי עדיף למלא במשחקים את הזמן בו אנחנו בדרך כלל יושבים ולא עושים כלום, במקום לשחק בבית על חשבון שעות שינה.

הביתיות

הקונסולות הניידות אולי התקדמו מבחינה טכנולוגית, אבל הן עדיין לא מצליחות לשחזר את החוויה של הקונסולות הביתיות. המסך גדול יותר, האיכות הגרפית גבוהה יותר ודרכי השליטה נוחים הרבה יותר הם רק חלק מהייתרונות של הפלייסטיישנים, האקס-בוקסים והווי-יים. מעבר לכך, הקונסולות הביתיות הופכות את החוויה למשותפת, כשכל המשפחה צופה בכם ומשתתפת בשמחתכם, ואילו המשחקים הניידים כמעט תמיד יהיו אישיים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully