וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Das Keyboard

Das Keyboard

3.8.2008 / 3:11

המקלדת הזו, יחד עם כותב המדור, פונים אל רגש הנוסטלגיה שלכם, ומבקשים להזכר בימים עברו

אני מודע לכך שרובכם ירצו להצביע נגד הגאדג'ט הזה לפני קריאת הטקסט הזה. אבל אני מבקש מכם, תנו לי כמה עשרות מילים לשכנע אתכם לא לעשות זאת. כדי להשיג את מטרתי, אפנה לאחד הרגשות המוזרים ביותר בהם ניחן האדם: נוסטלגיה.

אם התעסקתם בתחום המחשבים בתחילת שנות ה-90, אתם זוכרים אותן: גדולות, כבדות ומרעישות. המקלדות של הימים ההם, אלה עם המפסקים המכאניים שעשו צליל "קליק" בכל פעם שלחצתם על כפתור לא היו יפות כמו המקלדות של היום, אבל היה להן קסם מסויים, ותחושת הקלדה מוחשית יותר. זאת בנוסף לצלילי ההדפסה שהפכו את התהליך, איכשהו, לאמיתי – כזה שמזכיר את מכונות הכתיבה הממש ותיקות. Das Keyboard מנסה לשחזר את התחושה הזו.

יש לה, למקלדת הזו, מפסקי מקשים מכניים עם ציפוי מוזהב להולכה טובה יותר וקליקים לתחושה נפשית טובה יותר. מעבר לכך, היא כוללת גם מפצל USB וכבל באורך 2 מטרים. אם זה לא מספיק, ה-Das Keyboard מגיעה בשתי גרסאות – האחת עם סימולים רגילים על המקשים והשניה נקייה מאותיות וסימנים, לקהל שרוצה אתגר. אז כן, היא עולה 129 דולרים, אבל היי, הביקורות מהללות ויש אנשים שיהיו מוכנים לשלם את הסכום הזה כדי לשוב ולהקיש "כמו פעם".

אנא הגבר עוצמת אותותיך?

הגם אתם נתקפתם בתחושה נוסטלגית חמימה לאחר הקריאה, או שמא לדעתכם המקלדות המודרניות הרבה יותר טובות?

  • עוד באותו נושא:
  • das keyboard

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully