וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש הסלולרי החדש של מוטורולה

דידי חנוך

5.8.2008 / 1:39

חברת התקשורת מינתה את המשנה למנכ"ל של קוואלקום כמנכ"ל שותף וראש חטיבת הסלולר

מוטורולה הודיעה ביום שני על מינויו של סנג'יי ג'ה למנכ"ל שותף וראש חטיבת הסלולר המתקשה של החברה. ג'ה שימש עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל בקוואלקום, יצרנית השבבים ומפתחת טכנולוגיית CDMA.

בשיחה ועידה עם עיתונאים, אמר ג'ה שהוא מתכוון לקחת 90 יום לבחינת החברה ולשכור בכירים נוספים שיסייעו לו בתחומים בהם הוא שולט פחות. כמו כן, אמר ג'ה שהוא עשוי לבטל פרויקטים מסוימים שנמצאים בפיתוח, אבל שלא ניתן לצפות לשינויים משמעותיים במפת הדרכים של החברה עד החצי השני של שנת 2009.

אחד התחומים שג'ה ציין במפורש בשיחה הוא תחום הפלטפורמות. כרגע, מוטורולה מפתחת מכשירים בכל פלטפורמה אפשרית: ג'אווה, BREW, סימביאן, חלונות מובייל ושלושה סוגים שונים של לינוקס. ג'ה ציין בשיחה שהחברה צריכה לקבל החלטות בנוגע לפלטפורמת התוכנה של המכשירים בעתיד הקרוב מאד, ולהתקדם באופן אגרסיבי בהתאם להחלטות.

פרשנות: יד מנחה

על בסיס הצלחתו כמנהל בכיר בקוואלקום ובהתחשב במצב הנוכחי של חטיבת המכשירים של מוטורולה, אין ספק שמינויו של ג'ה הוא צעד חיובי. בחלקו, מכיוון שכל צעד טוב יותר מהמצב הנוכחי, אבל גם מכיוון שהוא משדר החלטיות.

מדובר בחברה שלפי עובדים לשעבר נשלטה על ידי דרג מנהלי הביניים שלה, ושראתה מנהלים כושלים מקודמים שוב ושוב - כשהדוגמה הבולטת ביותר היא המנכ"ל השותף של ג'ה, גרג בראון. סנג'יי ג'ה צפוי לתת לחברה כיוון, דבר שחסר בשנים האחרונות. ימים יגידו האם זה יהיה הכיוון הנכון.

  • עוד באותו נושא:
  • מוטורולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully