וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: כיסא Gyroxus

דידי חנוך

5.8.2008 / 2:39

אם הבקר של הוויי לא מספיק לכם, הרשו לנו להציג בפניכם את הכיסא שזז כולו עם המשחק

אחד הגביעים הקדושים של משחקי מחשב ומשחקי וידאו הוא החוויה שעוטפת את השחקן ומכניסה אותו עמוק לעולם המשחק. בדור הנוכחי של הקונסולות, ניתן לראות שתי גישות מנוגדות להשגת המטרה הזאת: סוני ומיקרוסופט הלכו לכיוון של גרפיקה טובה ומציאותית יותר, בעוד נינטנדו הלכה על הבקר הרגיש לתנועה, שמכניס אתכם למשחק בעצם המעורבות הפיזית.

כיסא המשחקים של חברת Gyroxus מציע צעד נוסף קדימה, בכך שהוא מספק לכל גיימר - שיכול להרשות לעצמו לרכוש אותו - חוויה שדומה מעט לסימולטורי טיסה מקצועיים, כמו אלה של חילות האוויר ברחבי העולם. מדובר בכיסא שזז לפי המתרחש על המסך ולפי התנועות של בקר התנועה, שיושב על הכיסא עצמו.

זה אמנם מושלם בעיקר למשחקי טיסה ונהיגה, אבל גם משחקי אקשן ומכות יכולים להרוויח מהתנועה הדינמית. לא מדובר במוצר זול מאד, אבל תכלס, יחסית למה שהוא נותן ויחסית לכיסאות משחק אחרים שראינו בעבר, הוא גם לא כזה יקר. 389 דולרים אחרי הנחה של 100 דולר, ותוכלו לרכוש כיסא שמתאים או ל-Xbox ולמחשב האישי או לפלייסטיישן 2 ו-3.

בעיה אפשרית אחת עם הכיסא היא מגבלת המשקל. הוא אמנם יכול לשאת את רוב האוכלוסייה, אבל לא את מי ששוקל מעל 114 קילו. אבל בשורה התחתונה, מדובר במוצר שנראה לנו מגניב מאד. אם מישהו חושב לייבא אותו לארץ, נשמח לקבל אותו לשבוע-שבועיים ולדווח לכם על החוויה.

רוצים לזוז?

ומה אתם חושבים? כיסא המשחקים הדינמי נראה לכם מגניב, מיותר, יקר, זול, דבילי, מעולה? תצביעו, תגיבו. גאדג'ט בלי תגובות הוא גאדג'ט עצוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully