וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: שעון כוננית

שעון הקיר הדיגיטלי של חברת Anka אמנם גדול מאוד, אבל אפשר לסלוח לו על זה כיוון שיש בו גם כוננית לדיסקים

בעבר אנשים שמו לב לחילופי העונות ולתחלופה של יום ולילה. אבל הזמנים השתנו, ואיתם הגיעו מחויבויות חדשות. המחויבויות האלה דרשו מאיתנו לתכנן את הזמן שלנו בצורה טובה יותר, והתחלנו לשים לב גם לשעות ולדקות. בימינו, כל שנייה חשובה, ולצאת מהבית בלי שעון יגרום לרבים מאיתנו להרגיש אבודים.

אבל כשאנחנו בבית, באווירה נינוחה יותר, אפשר לעבור שוב למשטר של דקות. גאדג'ט היום שלנו יאפשר לכם לעשות את זה, ובגדול. נכון, לרובנו יש שעונים בבית, אבל כמה מאיתנו יכולים להגיד שהם באמת נהנים להסתכל על השעון, ולא רק שמים אותם בכל חדר כדי לדעת בקלות מה השעה. והמקום בבית, הרי, מוגבל, אז קשה להקדיש הרבה מקום לשעון. אלא אם הוא, כמו במקרה של השעון הענקי מבית Anka משולב בתוך משהו אחר לגמרי.

השעון הזה, 73 סנטימטר אורכו, 36 ס"מ רוחבו ו-13 ס"מ עומקו, מתפקד על תקן כוננית לדיסקים בעלת 8 תאים, שיוצרת גם מסגרת לשעון רטרו דיגיטלי. ובהתחשב בעובדה שהדיסקים גם עומדים להפוך למוצר מיושן תוך זמן קצר (אבל אף אחד לא יזרוק אותם, כי כאלה אנחנו, קפיטליסטים), אפשר יהיה פשוט לקרוא לזה פינת רטרו דו-שימושית. רק מחיר עדיין אין, אבל לא נראה כאילו זה יהיה מוצר יקר מדי.

שווה קיר?

אז מה אתם אומרים, הכתובת (או, בעצם, השעה) צריכה להיות גם על הקיר שלכם, או שכדאי לוותר על כל הרעיון ולהסתפק בשעון שנמצא בטלפון הסלולרי והשעונים האחרים שיש לכם בבית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully