וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GTA IV למחשב - בנובמבר

חברת רוקסטאר הודיעה כיGrand Theft Auto IV יגיע גם למחשב האישי, כבר בסוף נובמבר

Rockstar – אחת מחברות המשחקים המפורסמות בעולם, הודיעה היום כי Grand Theft Auto IV, הפרק החדש בסדרת GTA שהושק לקונסולות הפלייסטיישן 3 והאקס-בוקס 360 בסוף חודש אפריל, וזכה לביקורות נלהבות, יגיע גם למחשבים האישיים. המשחק יושק, בינתיים, רק למחשבי PC בעלי מערכת הפעלה חלונות, ויגיע לשטחי אירופה ב-21 בנובמבר. בצפון אמריקה הוא יושק שלושה ימים קודם לכן, ב-18 בנובמבר.

לא ברור עדיין אם מדובר בהמרה של הכותר שהושק לקונסולות, או שמא תכלול הגרסה הזאת גם תוספות כלשהן. נוסף על כך, ברוקסטאר טרם אמרו אם הם מתכננים למכור חבילות הרחבה ל-GTA IV בגרסת המחשב האישי, כפי שהבטיחו לעשות לגרסת האקס-בוקס 360. לפלייסטיישן 3, נכון לעכשיו, לא הוכרז תוכן נוסף. כמו כן, לא פורסמו דרישות המערכת של המשחק החדש.

Grand Theft Auto IV מלווה את צעדיו הראשונים של ניקו בליק, מהגר בלתי חוקי ממזרח אירופה, בליברטי סיטי – גרסה פארודית של העיר ניו יורק. רוב רובה של הדרך הזו כוללת סצינות אלימות יחד עם הומור בוגר וסאטירה על התרבות האמריקאית. הכותר מוגבל לגילאי 18+, מה שכנראה יהיה נכון גם לגרסת המחשב שלו.

ביום הראשון למכירת GTA IV, נמכרו כ-3.6 מיליוני יחידות של הכותר – מספר שיא בתעשיית המשחקים. שיא נוסף נשבר כשיותר מ-6 מיליוני יחידות נמכרו בשבוע הראשון. עם זאת, כמו במקרה של הפרקים הקודמים בסדרה הזו, גם GTA IV הותקף על ידי פוליטיקאים וארגונים חברתיים על רמת האלימות שבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully