וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: STARAY S3

מארז נייד לכוננים קשיחים מבית Raidon יחביא חלק מהכונן שלכם אלא אם תכניסו את הסיסמה הנכונה

בעוד מספר שנים, ייעלם הצורך שלנו בכוננים קשיחים סטנדרטיים. כונני פלאש קטנים יחד עם שרתים מרוחקים אליהם המחשבים שלנו מחוברים באמצעות רשת האינטרנט יהפכו את כונני ה-Sata וה-IDE הקיימים לפריטים מוזיאוניים, בדומה למצבם העכשווי של הדיסקטים והקלטות שבאו לפניהם.

אבל עד שזה יקרה, מדובר עדיין בחלק חשוב מאוד של המחשב, ולא רק. יש היום בשוק לא מעט מארזים חיצוניים עבור הכוננים הקשיחים, אשר מאפשרים לנו להעביר כמויות של מידע ממקום למקום בלי לדאוג למקום אחסון ברשת וצריבת דיסקים רבים. מארז STARAY S3 מבית Raidon מצטרף להיצע הזה, כשמה שמייחד אותו היא מערכת ההגנה על התוכן הנמצא על הכונן.

המארז הזה מאפשר לכם להחביא חלק מהכונן – עד חצי משטח האחסון שלו – כך שיהיה בלתי נראה ללא הכנסת סיסמה באמצעות המקשים הנמצאים על המארז. מעבר לכך, כל התוכן מאחורי המחיצה הזו גם יקודד באמצעות מערכת מיוחדת, שתמנע גישה אליו מפורצים לא מיומנים. ה-STARAY S3 תומך בכונני SATA 2.5 אינץ', כשאל המחשב הוא מתחבר באמצעות USB 2.0, ותומך בכל מערכות ההפעלה. מחירו עומד כיום על 69$, לא מאוד גבוה, במיוחד אם חשוב לכם להגן על המידע הקיים על גבי הכונן הקשיח הנייד שלכם.

לאבטח או לא?

תהיו מוכנים לשלם על אבטחה נוספת לכונן הקשיח הנייד, או שממילא כל מה שיש עליו הוא אוסף תמונות מביכות מהפעם ההיא בה ניסיתם להוכיח שאפשר להפחיד צב באמצעות תחפושת של נשר?

  • עוד באותו נושא:
  • staray s3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully