וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טים

8.8.2008 / 2:06

מתוך חמישה גאדג'טים שהעלינו השבוע, אהבתם ארבעה ושנאתם אחד. חלקנו מסכימים אתכם

בראשון צבענו

מנורת הצבע של פיליפס היתה להיט ומשכה עניין. התגובות אמנם עסקו גם במחיר היקר, אבל המצביעים היו איתנו ותמכו במנורת שצובעת את הבית בשלל צבעים. 82 אחוז מבין 866 מצביעים? לנו זה נראה כמו גאדג'ט השבוע.

בשני הקלדנו

זה הזמן לחשוף שהמקלדת הזאת פילגה את האחראיים על המדור. האחד חשב שהוא הגאדג'ט הגרוע של השבוע, בעוד השני חשב שמדובר בהברקה שמשלבת טכנולוגיה ונוסטלגיה. המקלדת עם הצליל הישן הביאה הצבעות רבות ודיון ער בתגובות, אבל השורה התחתונה היא גינוי: 32 אחוזי תמיכה מבין 939 גולשים. הצד השפוי במערכת מודה לכם.

בשלישי ישבנו ושיחקנו

כיסא המשחקים שזז ומזיז את יושביו הלהיב אותנו מאד, ואתם הלכתם איתנו. לא ממש היה דיון, כי מה כבר אפשר לומר נגד דבר מגניב כל כך? רק מספר מצביעים נמוך משמעותית מנע ממנו התמודדות על התואר, ובכל זאת 82 אחוז מבין 563 זה יפה בהחלט.

ברביעי סידרנו מדפים

המדף שהוא גם שעון ענקי גרם לתגובות... מעניינות? ספציפית, אנשים הגיבו לטקסט שלא הופיע במדור, כי אם בהפניה בעמוד הראשי של וואלה!. ואחרים הגיבו לתמונה מבלי להקליק על הקישור כדי לראות את המוצר בשלמותו. תשומת לב אולי היתה מסייעת לגאדג'ט לזכות ביותר מ-57 אחוז מ-568 המצביעים.

בחמישי אבטחנו מידע

הכונן הבטיחותי של יום חמישי היה המוצר השימושי ביותר של השבוע. וכנראה גם המוצר הכי פחות מגניב שהיה לנו במדור לאחרונה. זה התבטא ישירות בהצבעות, כשאחוזי תמיכה סבירים של 67 אחוז הגיעו מ-288 גולשים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully