וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברו חופשי בסקייפ ב-45 שקלים לחודש

גיא גרימלנד

8.8.2008 / 11:21

שירותים זולים נוספים אשר עשויים להתאים ללקוחות ישראלים מוצעים כיום על ידי ג'אג'ה וספייקו

חברת סקייפ הודיעה אמש (ה') כי היא מרחיבה את תוכנית השיחות לטלפונים נייחים גם לישראל. מעתה תמורת 12.95 דולר לחודש (45.95 שקלים, נכון לשער ליום זה) - יוכלו כל המשתמשים מישראל לדבר כמה שירצו ולחייג למספר לא מוגבל של אנשים (ביום ובלילה, באמצע שבוע ובסופי שבוע). למרות שבחלקים מהאתר עדיין מופיע המחיר הקודם במטבע האירו (8.95), במעמד התשלום נגבה מחיר של 12.95 דולר.

השירות קיים כבר ב-35 מדינות נוספות, ביניהן ארה"ב, בריטניה, אוסטרליה, בלגיה, יפן, ספרד, שוויץ ועוד. סקייפ מציעה גם תוכנית תשלום חודשית בגובה 5.95 דולר (21.11 שקלים) עבור מנוי חופשי-חודשי לשיחות בתוך ישראל.

בשוק ישנן אופציות נוספות למעדיפים לשוחח באמצעות תוכנות VoIP. בניגוד לסקייפ שמצריכה טלפון ייחודי לאלו המעוניינים להמשיך לחייג ולשוחח באמצעות הטלפון הנייח שברשותם במקום באמצעות המחשב, התוכנה של חברת ג'אג'ה הישראלית-אוסטרית מציעה פתרון לא רע, המאפשר להמשיך ולשוחח באמצעות הטלפון הרגיל. עלות שיחה מישראל לארה"ב (מטלפון קווי לטלפון קווי) באמצעות התוכנה של ג'אג'ה היא כ-13 אגורות בלבד. עלות שיחה לטלפון קווי אחר בישראל היא כ-15 אגורות.

עוד תוכנה ששווה לשים אליה לב היא ספייקו. בתוכנה הזו תוכלו לדבר חינם לכל מספר טלפון קווי או סלולארי בעולם. נשמע טוב, אלא שהבעיה היא שכדי להוריד את התוכנה ולהתחיל להשתמש בה, תאלצו למצוא חבר מועדון שיואיל בטובו לשלוח לכם קישור לעמוד הרישום וההורדה.

בעיה נוספת היא שכל משתמש חדש שנרשם לשירות ומוריד את התוכנה מקבל שבע דקות שיחה חינם לטלפונים סלולריים ו-30 דקות שיחה חינם לטלפונים נייחים. לאחר שמספר הדקות אזל תצטרכו לבקש מחברים שלכם להתקשר אליכם על מנת לצבור דקות נוספות. על כל דקה נכנסת תקבלו דקה יוצאת חינם.

  • עוד באותו נושא:
  • סקייפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully