וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

כמו האש האולימפית, גם הטריילרים למשחקים חדשים ומסקרנים גורמים לנו להזיל דמעות של התרגשות

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. גם הם, כמו שאר העולם, מתיישבים עכשיו כדי לראות את האולימפיאדה. או, יותר נכון, היו מתיישבים אם היו אנשים. אבל הם טריילרים, ולכן הדבר אותו הם עושים זה להתאסף למדור הוידאודרום

Rise of the Argonauts

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: ספטמבר 2008

הערות: כשיאסון הלך לחפש את גיזת הזהב, הוא כנראה לא חשב שביום מן הימים יעשו על זה משחק לקונסולות הביתיות מהדור השביעי ולמחשב האישי. ואם הוא כן חשב את זה, כנראה שהיה די פסיכי. אבל השנים עברו, וכיום המשחק הזה נמצא רק כחודש לפני שהוא מגיע לחנויות.

Bioshock – PS3

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: אוקטובר 2008

הערות: ביושוק היה לאחד המשחקים הפופולאריים ביותר של שנת 2007, כשהושק באוגוסט הקודם לאקס-בוקס 360 ולמחשב האישי. עכשיו מגיע המשחק הזה גם לקונסולת הפלייסטיישן 3, עם תוכן נוסף כמו מצב "הישרדות" שמוסיף דרגת קושי למשחק, ומכריח את השחקן להשתמש בכל הארסנל שיש ברשותו על מנת לנצח את אויביו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Playstation Home

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: בטא בנובמבר, השקה בתאריך לא ידוע

הערות: ה-Playstation Home הוא לא משחק. למה הוא כאן, אם כך? הסיבה היא שמדובר באפליקציה חברתית מסקרנת מאוד אותה מפתחת סוני עבור קונסולת הפלייסטיישן 3 שלה. בתוך ה-Home תוכלו לפגוש חברים חדשים, לשתף איתם תוכן ולבנות לעצמכם בית וירטואלי – בדומה ל-Second Life.

Lord of the Rings Online: The Mines of Moria

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: סתיו 2008

הערות: לאחר ההצלחה היחסית של כותר התפקידים ההמוני Lord of the Rings Online, מגיעה גם חבילת ההרחבה הראשונה עבורו. ההרחבה הזו, שמאפשרת לשחקן להגיע גם למכרות של מוריה. החבילה הזו, יחד עם המשחק המקורי, מקיפה את השטחים שתוארו בספר הראשון של טרילוגיית שר הטבעות, וחבילות ההרחבה הבאות תתמקדנה בשטחים של החלק השני (ואולי אף השלישי).


Damnation

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: סוף 2008

הערות: ז'אנר המערבונים מרים מדי פעם את ראשו הטוב, הרע והמכוער; מבקש מאנשים לקנות את ההיצע שלו בעבור חופן דולרים; ואז נעלם בחזרה תוך שהוא מבטיח לחזור ביום הזעם. עכשיו מגיע תורו של Damnation החדש והסטימפאנקי, עליו אנחנו יודעים כיום מעט מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully