וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

במקרה הטוב, חולצה עם מאווררי USB תגרום לכם להיראות מטופשים. במקרה הגרוע, היא תגרום נזק לסביבתכם

חם לכם. גם לנו חם. לכולם חם. ככה זה, קיץ. אבל לפעמים, החום הזה גורם לאנשים לעשות דברים לא הגיוניים על מנת להתקרר. יש את אלה שלובשים קרוקס בטענה שהרגליים נושמות בהן, יש אנשים שמתעקשים ללכת ולקפוץ למזרקות (לא בטוח מה מוזר יותר מבחינתי) ויש שפונים לגאדג'טים ביזריים.

הגאדג'ט הגרוע של השבוע הנוכחי הוא חולצה עם מאווררים מובנים. "מה רע", תגידו? בייחוד כשמדובר בחולצה לבנה ואלגנטית כמו זו שתוכלו לראות בתמונה. ובכן, יש לא מעט דברים בעייתיים בגאדג'ט הזה. הבעיה הראשונה: הוא מופעל על ידי USB. מעבר לכך שזה אומר כי כבל מוזר ייצא מהחולצה שלכם, יש גם את כל הקטע הזה בו אתם שוכחים מכך שהחולצה שלכם מחוברת למחשב וקמים, תוך כדי קריעת חולצההרס המחשבנפילה מביכה כי הכבל התברר כחזק מכפי שהיה צפויכל התשובות נכונות.

הבעיה השניה, העצובה יותר, היא שכנראה תראו בחולצה הזו כמו אנשי מרשמלו אם תשאירו את החולצה בתוך המכנסיים, וממש מרושלים אם תוציאו אותה. לאף אחד, הרי, אין כח להכניס את החולצה למכנסיים בכל פעם בה אתם קמים מהכסא. ואם שתי הבעיות האלה לא מספיקות, יש גם את עניין המחיר – 169$ עולה החולצה הזו. מוגזם קמעה, ובהחלט מספיק כדי שאקרא לזה הגאדג'ט הגרוע... של השבוע. זאת בניגוד לדעתו של עורך מדור זה, שחשב בעבר כי מתאים יהיה להכניס את החולצה הזו למדור גאדג'ט היום.





מה תהיו מוכנים לעשות כדי להתקרר?

המחשבה שתראו טיפשים מול כל המשרד מפחידה אתכם? או שתהיו מוכנים להסתכן בזה, ובנזקים הפוטנציאליים אותם פירטתי במטרה להתקרר קצת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully