וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: שלט ירוק

שלט אוניברסלי חדש לא דורש סוללות. במקום זה, כל מה שתצטרכו לעשות זה לסובב ידית פעם בשבוע

אנחנו, כאן במדור גאדג'ט היום, מאוד אוהבים גאדג'טים ירוקים. אחת הסיבות לכך היא השמירה על איכות הסביבה, אך יש לא מעט דברים נוספים שמייחדים את הקטגוריה הזו של הגאדג'טים, כמו עיצובים חדשניים והאפשרות לחסוך כסף כשמשתמשים בהם. עם זאת, יש למוצרים האלה בעיה כוללת – השימושיות. בדרך כלל, מדובר אמנם במוצרים שמזיקים פחות לסביבה מחבריהם הלא ירוקים, אך הטרחה שבאה יד ביד עם השימוש בהם הופכת אותם לבלתי-אטרקטיביים לצרכן שהרצון שלו לעזור לכדור הארץ הוא פאסיבי.

עם זאת, מדי פעם מגיע לו גאדג'ט ירוק שמצליח לקסום גם לצרכן הפשוט. כזה הוא השלט האוניברסאלי אותו אנו מביאים לשיפוטכם היום. השלט הזה יכול לשלוט בטלוויזיה, הממיר הדיגיטלי ונגן ה-DVD שלכם, ובכך להחליף את מגוון שלטי הסלון שלכם. אבל זה לא רעיון חדש – מה שבאמת מעניין בשלט הזה הוא אי-הצורך לשים בו סוללות.

במקום הסוללות, תצטרכו לסובב ידית המובנית בתוכו 30 סיבובים בכל שבוע. נכון, זה לא הדבר הכי פשוט בעולם, אבל תסכימו איתי שסיבוב ידית קטנה זו טרחה ממש קטנה יחסית להחלפת סוללות, בייחוד אם אלה בדיוק נגמרו ואתם לא מוצאים את הרזרביות. מעבר לכך, עשרים פאונד סטרלינג אותם רוצים על השלט הזה יחסכו לכם לא מעט כסף לאורך השנים.

מוכנים לסובב?

אז מה אתם אומרים, תהיו מוכנים לסובב ידית קטנה מדי שבוע, לחסוך בכך כסף ולעזור להפחית את רמות הזיהום של כדור הארץ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully