וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה מתוכננת

סטיב ג'ובס חשף היום כמה תוכנות נמכרו ב-App Store (המון) והאם אפל יכולה באמת למחוק תוכנות הנמצאות על מכשיריכם מרחוק (כן)

חודש לאחר פתיחת חנות התוכנות של חברת אפל – ה-App Store, שמספקת תוכנות למכשירי האייפון ולאייפוד טאץ', התראיין היום סטיב ג'ובס לוול סטריט ג'ורנל וסיפק מספר נתונים מסקרנים אודות פעילות החנות.

ראשית כל, יותר מ-60 מיליון תוכנות הורדו על ידי המשתמשים בחודש הזה. רובן אמנם חינמיות, אך גם תוכנות לא חינמיות נמכרו בכמיליון דולרים ביום. מתוך 30 המיליונים, כ-21 הלכו למפתחים, מהם כ-40 אחוזים לעשרה המפתחים הכי פופוריים. כך, למשל, בעשרים הימים הראשונים לפעילות האתר, מכרה חברת סגה יותר משלוש מאות אלף עותקים של Super Monkey Ball, במחיר של 9.99$ לעותק.

עם זאת, לא הכל נחמד בממלכת אפל. החברה, שידועה בזכות רמת הפיקוח הגבוהה על מוצריה, כבר מחקה לפני מספר ימים תוכנה ששמה "אני עשיר", שהציעה למי ששילם 999.99$ לא יותר מתמונה יפה על המכשיר וזכות להתרברב. התוכנה נמחקה למרות שתאמה את חוקי הפיתוח של תוכנות לחנות, אחרי החלטה של אפל.

בראיון ל-WSJ, מאשר ג'ובס את השמועות על כך שלאפל יש יכולת למחוק תוכנות לא רק מהחנות עצמה, אלא גם ממכשירים של אנשים אשר הורידו אותן. זאת באמצעות מנגנון שמופעל כשהמשתמש מתחבר לאינטרנט ובודק מול האתר של החברה אם יש הוראות מחיקה לתוכנה מסויימת. לטענת ג'ובס, מדובר באמצעי אבטחה למקרה בו יתגלה קוד פוגעני שמסכן את המשתמשים.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully