וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Orbitsound T3

רמקול נייד חדש יספק לכם הילת צליל אישית, במקרים בהם אתם רוצים לקבל צליל איכותי ללא שימוש באוזניות

אם הייתי צריך לבחור דבר אחד אותו אני שונא, זה כנראה לא היה האנשים שמשמיעים מוזיקה מהטלפון הסלולרי שלהם דרך הרמקול ולא דרך האוזניות, אפילו לא כאלה שעושים את זה באוטובוסים. אבל האנשים האלה נמצאים גבוה מאוד ברשימה הזו, איפשהו בין סרטים מביכים לבין הטענות על הבעייתיות של חבר דמיוני בגילאי 20+, בייחוד כשהחבר הזה הוא צב.

עם זאת, גם לרמקולים יש את הזמן והמקום שלהם – זמן ומקום בו אתם נמצאים לבד, או לכל הפחות עם אנשים שבאמת רוצים לשמוע את מה שיש לנגן המוזיקה שלכם להגיד. בזמן שכזה, המוצר החדש עם השם המקורי כל כך T3, מבית חברת Orbitsound, יכול להיות פתרון מאוד שימושי. כך גם אוזניות, לא נכחיש, אבל לא כולם מסתדרים עם ההמצאה הזו.

מדובר ברמקול קטן אותו תתבקשו לענוד על צווארכם. משקלו כ-115 גרמים ומידותיו די קטנות. הרמקול הזה, מטרתו ליצור סביב ראשכם "הילה" של צליל, כך שלא תבחינו כי הוא מגיע מרמקול אחד ותוכלו ליהנות מהמוזיקה כפי שאפשר באמצעות רמקולים ביתיים. שמה של הטכנולוגיה מאחורי הגאדג'ט הוא airSOUND, ומהאותיות הגדולות אפשר להבין כי הסאונד הזה, סאונד גדול הוא. מחירו של המכשיר, אגב, עומד כיום על 79 פאונד.

נסלח או נלוז?

התרצו לתמוך ברמקול נייד, או שמא כל אלה הם מקור לפורענות מוזיקלית בפרהסיה, וצריכים להיות מחוץ לחוק?

  • עוד באותו נושא:
  • orbitsound t3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully