וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל: איפה באטמן?

איפה באטמן? בזמן בו 'האביר האפל' שובר שיאי הכנסות וזוכה לשבחים, המשחק המבוסס עליו אפילו לא הוכרז רשמית

סוכנות הידיעות AP החליטה לא מזמן לבדוק את אחת התעלומות הגדולות של עולם משחקי הוידאו - היעדרותו מהמדפים של המשחק המבוסס על 'האביר האפל', הסרט החדש על באטמן. בזמן שהסרט שובר שיאי קופות שבוע אחר שבוע, אין לנו פרטים על המשחק.

ידוע שהזכויות עליו נמצאות בידי חברת EA, והפיתוח נעשה, ככל הנראה, על ידי Pandemic. אז מה גורם לחברה שניזונה ממשחקים המבוססים על סדרות מצליחות להשתיק את דבר קיומו של כותר המבוסס על אחד הסרטים המצליחים ביותר של כל הזמנים? יש לכך מספר סיבות אפשריות.

הראשונה שבהן היא שאף אחד לא ציפה מבאטמן להיות כל כך מצליח, וכתוצאה מזה הפיתוח של המשחק לא היה בעדיפות גבוהה מאוד עבור EA. הסיבה השניה, כפי שנחשפה בשבוע שעבר על ידי בלוג המשחקי Kotaku, היא איכותו הירודה של המשחק בשלב הזה.

על פי ההדלפה ל-Kotaku, מערכת הקרבות של המשחק לא עובדת טוב. חלק מזה נובע ממצלמה נוחה, חלק מהרפטטיביות של הקרבות ומספר התנועות המוגבל של באטמן. הייתי רוצה להאמין שזו הסיבה. לא, חס וחלילה, כי אני לא רוצה משחק של 'האביר האפל', אלא כי ההשפעה של האלמנטים האלה על ההשקה של המשחק היא שינוי מבורך במנגנון העבודה של EA.

לפני מספר שנים, אני די בטוח שהחברה הזו לא הייתה מהססת להוציא לשוק מוצר חצי-אפוי רק כדי לגרוף את הכסף מאנשים שרוצים אינטראקציה עם הגיבור הקיצי האהוב עליהם. הבטחון שלי נובע מכך שהם עשו זאת לא פעם, עם משחקי שרק ו'הארי פוטר' למיניהם. אך כיום עובדת EA על התדמית הבעייתית שלה לא מעט, ומנסה להראות כי הם מחוייבים להשקת כותרים איכותיים.

משחית הנוער חוזר

שוב הגענו לתקופה שבין תערוכות המשחקים הגדולות, תקופה דלה בידיעות גדולות. נו, אז GTA IV ייצא גם למחשב האישי, למי אכפת? כמה אנשים כבר יקנו אותו? המון, כנראה. בהתחשב בכך שהמשחק נמכר ב-3.6 מיליון עותקים ביום השקתו הראשון לאקס-בוקס 360 ולפלייסטיישן 3, אפשר להניח שגם עם רמת הפיראטיות הגבוהה בתחום משחקי המחשב, הוא ימכור לא מעט עותקים גם ביום השקתו למחשב האישי, אשר יגיע בעוד מספר חודשים - בסוף חודש נובמבר.

ההחלטה להביא את המשחק גם למחשב האישי, כמו גם תאריך ההשקה אינם מפתיעים. גם במקרה של GTA: San Andreas הופצה גרסה ה-PC כחצי שנה לאחר שהושקה גרסת הקונסלה, וזה כנראה הזמן המינימלי שדרוש להמרה והתאמת הכותר.

דבר נוסף שלא יהיה מפתיע, הוא גל חדש של ידיעות בתקשורת אודות האלימות במשחק, ההשפעה ההרסנית של האלימות הזו על הנוער המסכן של ימינו ושלל סיפורי זוועה על בני נוער שמבצעים פשעים "בהשפעת" המשחק. אבל היי, למה לחכות, נערים ממדינת ג'ורג'יה בארה"ב שנתפסו והואשמו ב-57 סעיפים של הצתת מכוניות על ידי בקבוקי מולוטוב טוענים כי למדו לעשות זאת מ-GTA IV.

בנוסף, על פי סקר שנערך על ידי האתר What They Play, בו נשאלו 1,600 אנשים ממה הם הכי מפחדים אם ילד בן ה-17 שלהם הולך לישון אצל חברים, GTA הוא אחת האפשרויות המפחידות ביותר. בסקר, בו ניתן היה לסמן אפשרות אחת, 19% בחרו ב-GTA, כשרק 16% הכי מפחדים מצפיה בפורנוגרפיה ו-14% משתיית בירה. צריכת סמים הגיעה למקום הגבוה ביותר, עם 49%.

  • עוד באותו נושא:
  • באטמן
  • gta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully