וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטמן שוב משחק?

משחק נוסף של באטמן, שאינו קשור לסרט ומבוסס דווקא על הקומיקס, נמצא בשלבי פיתוח ויצא בשנה הבאה

רק אתמול כתבתי כאן על הסיפור המוזר של משחק וידאו המבוסס על 'האביר האפל' – כותר שפיתוחו נשמר בסוד, כנראה בגלל שחברת ההפצה שלו לא מרוצה מהתוצאה הנוכחית. והיום כבר קיבלנו ידיעת באטמן נוספת מתעשיית המשחקים – מסתבר שיש עוד כותר המבוסס על איש העטלף, והוא בכלל לא קשור לסרט.

המצב הוא כזה – בידי חברת EA יש את הזכויות ליצירת משחקים המבוססים על 'האביר האפל', אך דווקא לחברת ההפצה Eidos יש את הזכויות למשחקים המבוססים על הקומיקס. וכך, על פי חשיפת מגזין המשחקים Game Informer, נמצא עכשיו בפיתוח כותר בשם Batman: Arkham Asylum. זאת בנוסף למשחק "לגו באטמן" שצפוי לצאת בקרוב.

מה צפוי במשחק?

הכותר, שצפוי להגיע לפלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360 והמחשב האישי מתישהו בשנה הבאה, יראה את באטמן כשהוא לכוד בבית המשוגעים בו נמצאים כל הפושעים של גותהאם, זאת בזמן בו ג'וקר השתלט על המקום. בנוסף אליו, באטמן יתמודד גם נגד מיסטר פריז, הארלי קווין, הדחליל, הפינגווין ושלל נבלים נוספים מדפי הקומיקס. אלה יגיעו לא סתם כאויבים, אלא כבוסים, נגדם יילחם איש העטלף לא רק בעזרת אלימות בנאלית אלא גם באמצעות גאדג'טים מתוחכמים

את כל זה הוא יעשה תוך שהוא גם פותר חידות ברחבי המוסד הסגור הזה, שיהווה את הסביבה היחידה של המשחק – החלטה מודעת שתאפשר להפוך את עלילת המשחק למהודקת יותר ולתת ליוצרים יותר שליטה על הסיטואציות לתוכן יונחת השחקן.

שם המשחק זהה לשם הנובלה הגרפית המבריקה של גרנט מוריסון ודייב מק'קין, שעלילתה דומה מאד למה שידוע על עלילת הסרט. המשחק אמנם נכתב על ידי פול דיני - היוצר של סדרת האנימציה המוצלחת Batman Beyond והוגה הגרסה המונפשת של באטמן - אבל ניתן לקוות שהוא ישאב השראה מהנובלה של מוריסון ומק'קין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully