וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוג'יטק נכנסת לאוזניים שלכם

יצרנית הציוד ההיקפי הגדולה Logitech רכשה את חברת האוזניות Ultimate Ears, שמתעסקת בעיקר באוזניות מקצועיות

חברת לוג'יטק היא אחת היצרניות הגדולות והמוכרות בעולם של ציוד היקפי למחשבים. ב-27 שנות פעילותה אמרו בכירי החברה לא פעם כי אינם מתכוונים להיכנס לתחום המחשבים עצמם, כשהמטרה שלהם היא להיות הטובים ביותר במה שהם עושים.

היום לוקחת לוג'יטק צעד בכיוון הגדלת נתח השוק שלה בתחום האודיו, ובעיקר האודיו המקצועי, באמצעות רכישתה של חברת Ultimate Ears ב-35 מיליון דולרים. החברה מתעסקת בעיקר במכשירי שמע כגון אוזניות מוניטור בהתאמה אישית, אך לאחרונה החלה להציע גם אוזניות בייצור המוני, אשר מתאימות לנגני מוזיקה. האוזניות הזולות ביותר של UE עולות כ-40 דולרים, ואילו הדגמים היקרים ביותר יכולים להגיע לכ-1200$.

"Ultimate Ears מתאימה באופן מושלם ללוג'יטק ולעסקי האודיו שלנו" אמר ג'רלד קווינדלנד, נשיא ומנכ"ל לוג'יטק, והוסיף כי "מאז הקמתה, Ultimate Ears מונעת על ידי חדשנות, קשרים הדוקים על לקוחותיה ורצון לאפשר חווית אודיו כוללת".

לא ברור עדיין האם המוצרים החדשים ישווקו תחת המותג של לוג'יטק או שהעסק ימשיך לפעול בצורה עצמאית-למדי. כמו כן, טרם ידוע אם דבר רכישתה של החברה אומר שניתן יהיה לראות את מוצריה על המדפים בחנויות מקומיות.

  • עוד באותו נושא:
  • לוג'יטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully