וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'טי השבוע

15.8.2008 / 2:03

קבלו אותם, חמשת הגאדג'טים שהופיעו אצלנו השבוע. וכן, גם מה אתם חשבתם עליהם

בראשון הורקנו

השלט הרחוק עם המנואלה זכה להצלחה כמעט אוניברסלית. למגיב מספר שלוש, שהתלונן על כך שהם לא שולחים לארץ, נזכיר שגאדג'ט היום הוא לא מדור צרכני. הוא מדור שבא להראות דברים מגניבים שנמצאו ברשת. וככזה, מוצר שזוכה ל-92 אחוז תמיכה מקרב 640 גולשים, הוא בהחלט הצלחה. ללא ספק, גאדג'ט השבוע.

בשני חיפשנו

מסתבר שגם צלחת יכולה להיות גאדג'ט היום, אם יש לה חיישני תנועה ויישום מעשי סביר בהחלט כמו מציאת משקפיים בלילה. תגובות חיוביות מאד ברובן ואחוזי הצבעה יפים של 71 תומכים מבין 549 גולשים שהצביעו משלימים את התמונה.

בשלישי הרעשנו

אנחנו מודים שגם אנחנו אמביוולנטים בנוגע לרמקולים לסלולר, ובמידה רבה מדובר במועמד לגיטימי לגרוע של השבוע כמו לגאדג'ט היום. אבל המציאות חזקה מההעדפות האסתטיות-מוזיקליות שלנו, ו-66 אחוז מבין 415 גולשים היו בעד.

ברביעי הרחנו

השעון המעורר שמשתמש בריחות במקום בקולות עורר פקפוק במידת האפקטיביות שלו - פקפוק לו אנו שותפים - וגם כמה תגובות משעשעות במידה זו או אחרת. אבל בסה"כ הייתם בעדו, עם 67 אחוזי תמיכה מקרב 441 מצביעים.

בחמישי מדדנו אוויר

מי אמר שטלפונים סלולריים רעים לאיכות הסביבה? החיישן העתידי של נוקיה אמור לספר לכם מה איכות האוויר סביבכם, וגם לשתף את המידע עם אנשים אחרים. אנחנו חשבנו שהוא מגניב מאד. אתם, קצת פחות. רק 59 אחוזי תמיכה מקרב 351 גולשים שהצביעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully