וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iTunes של אורנג'?

אמיתי זיו

15.8.2008 / 9:13

פרטנר מקימה חנות מוסיקה מקוונת בהשקעה של מיליוני דולרים. תציע עשרות אלפי שירים לועזיים ועבריים

פרטנר מקימה בימים אלה את חנות המוסיקה המקוונת הגדולה בישראל, בהשקעה כוללת המוערכת בשוק במיליוני דולרים. כחלק מהמהלך חתמה פרטנר (0.64% , 7850.0) על הסכמי תוכן עם אולפני מוסיקה גדולים, בהם וורנר ו-EMI, והיא מקיימת מגעים עם אולפנים נוספים. ההשקה צפויה לפני סוף השנה.

פרטנר תציע בחנות המקוונת אלבומים מלאים ועשרות אלפי שירים בודדים, לועזיים ועבריים, וכנראה גם קליפים. כל חוזה שחותמת פרטנר מול אולפן בחו"ל מחייב אותה במספר מינימלי של שימושים, בהיקף מוערך של מאות אלפי דולרים.

חנויות המוסיקה המקוונות מקובלות בעולם, והידועה שבהן היא iTunes של אפל. בישראל פועלים שני פורטלים להורדה חוקית של מוסיקה, songs.co.il ו-imusic.co.il, שלא זכו לפופולריות רבה.

שוק המוסיקה וההורדות בסלולר מוערך ב-150 מיליון שקל, וכניסתה של פרטנר לשוק זה צפויה להרחיב אותו משמעותית. קיים הגיון רב בכך שחברה סלולרית - שממילא פעילה בשוק המוסיקה, רוכשת זכויות יוצרים ומאפשרת הורדה של שירים למכשיר הסלולרי - תקים פורטל באינטרנט.

הקמת חנות המוסיקה של פרטנר היא אחת בשורה של מהלכים שמתכננת החברה, בדרכה להיהפך לחברת תקשורת מרובת פעילויות. מלבד הקמת הפורטל, פרטנר מתכוונת להיהפך לספקית אינטרנט וטלפוניה קווית ללקוחות ביתיים.

עוד מתכננת פרטנר לפעול בשוק תוכני הטלוויזיה, אך עדיין לא ידוע כיצד מתכננת החברה להיכנס לתחום זה. בפרטנר שוקלים בין השאר להגיע לבית הלקוח במודל של מפעיל וירטואלי (אנבנדלינג) - חכירה של מקטע הגישה לבית הלקוח מחברת בזק והעברת שירותים עליו - מודל שמקודם על ידי משרד התקשורת. בפרטנר סירבו להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully