וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

הסתיו מתקרב, ואיתו מגיעים גם משחקי הספורט השנתיים. שניים מהם מופיעים כאן השבוע, והם אפילו הביאו חברים

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. השבוע, אילצנו את הטריילרים לקום ב-4 בבוקר כדי לראות את התחרויות האולימפיות, ואז הכרחנו אותם לבוא לעבודה כבכל יום רגיל. אלה שהצליחו לא להירדם, נכנסו לוידאודרום.

Bionic Commando

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: לא ידוע

הערות: סדרת משחקי Bionic Commando קיימת כבר יותר משני עשורים, ולאחר הפסקה של תשע שנים אנחנו צפויים לקבל בקרוב שני משחקים חדשים. הראשון הוא רימייק לכותר הראשון בסדרה, בעל גרפיקה טובה יותר. השני הוא כותר תלת ממדי חדש לגמרי. את שניהם, יחד עם המקור שהיווה את הבסיס, תוכלו לראות בטריילר הזה.

Grimm

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: כל שבוע

הערות: המטרה של American McGee’s Grimm היא לקחת את האגדות המוכרות של האחים גרים ולהפוך אותן להרבה יותר אפלות ממה שהן במקור. והפעם – הדייג ואשתו. רק שכאן, הסוף הולך להיות הרבה יותר עצוב מבמקור.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

NBA 2K9

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, פלייסטיישן 2

תאריך השקה: אוקטובר 2008

הערות: בעולם משחקי הספורט, חברת Electronic Arts היא המלכה. כותריה נהנים מפופולאריות גבוהה והכסף שלה מצליח לקנות חוזים בלעדיים עם הזיכיונות. המתחרה הגדולה ביותר של EA היא חברת Take-2 עם סדרת 2K Sports שלה. התוספת האחרונה לסדרה הזו היא NBA 2K9, שמבטיח ריאליזם יותר גבוה וגרפיקה יותר טובה.

Star Trek Online

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי וקונסולות

תאריך השקה: לא ידוע

הערות: הרבה מאוד צרות עברו על Star Trek Online – משחק שפיתוחו החל לפני ארבע שנים, ומאז הספיק להיפסק ולהתחיל שוב, הפעם בידי חברה אחרת ותוך התעלמות מכל מה שכבר נוצר. אבל אנחנו, לנו לא אכפת לחכות עוד שנה-שנתיים, כל עוד המשחק עצמו יהיה טוב, ויצליח לקדם את הייקום של מסע בין כוכבים לכיוון המשחקים ההמוניים.

Urban Race

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 30

תאריך השקה: לא ידוע

הערות: בזמן האולימפיאדה, טוב מדי פעם להסתכל לסוגי הספורט הפחות פופולאריים. ה-Urban Race בא להכניס אותנו לעולם של מרוצי רחוב בהם תוכלו להשתמש בכל מה שיש בסביבתכם כדי להגיע לקו הסיום לפני היריבים שלכם.

Madden 09

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, פלייסטיישן 2, אקס-בוקס, PSP, DS

תאריך השקה: הושק

הערות: נכון, פוטבול הוא לא הספורט הכי פופולרי בארץ, אבל 300 מיליון אמריקאים לא יכולים לטעות. טוב, הם יכולים, ועשו זאת לא פעם, אבל אני ממליץ לכם בחום לתת לספורט הזה צ'אנס. ואם לראות משחקים משעמם אתכם, אולי לנסו לשחק ב-Madden 09 – הכותר החדש של EA שזוכה לביקורות נלהבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully