וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורדפרס.קום: 6.5 מיליארד צפיות לחודש

דידי חנוך

17.8.2008 / 3:41

צמיחה מרשימה בשנה האחרונה לאתר הבלוגים החינמי המבוסס על פלטפורמת WordPress

בכנס WordCamp, ארוע המפתחים והמשתמשים השנתי של פלטפורמת הבלוגים המצליחה וורדפרס, חשף מייסד הפלטפורמה מאט מולנווג מספרים מרשימים בנוגע לצמיחה של הפלטפורמה.

לפי דיווח של אתר TechCrunch, סיפר מולנווג שאתר הבלוגים החינמי של וורדפרס, wordpress.com, צמח מ-1.5 מיליארד צפיות לחודש בשנה הקודמת, ל-6.5 מיליארד צפיות השנה. שליש מהצפיות מגיע מאתרי הענק היושבים הפלטפורמה, כמו אתר הבלוגים של רשת החדשות CNN ואתר ההומור icanhascheezburger.

לאתר היו בין 120 ל-160 מיליון מבקרים ייחודיים, ונוצרו בו במשך השנה האחרונה 2 מיליון בלוגים חדשים. במשך השנה נכתבו באתר 35 מיליון הודעות בלוגים, עליה מ-20 מיליון בשנה הקודמת. בנוסף, יש כיום 2.6 מיליון בלוגים פעילים שמשתמשים בפלטפורמה הפתוחה של וודפרס, מחוץ לגבולות האתר החינמי.

מדובר במספרים מסיביים, ששמים את וורדפרס.קום בין האתרים הגדולים ביותר ברשת. הנתונים האלה מגבירים את הציפיה ל-BuddyPress, פיתוח שצפוי להפוך את וורדפרס לפלטפורמה חברתית לכל דבר. אם יוכלו להפוך באוטומטיק - חברת האם של וורדפרס - את מעל מאה מיליון הקוראים בבלוגים לחברים ברשת חברתית אחת, הרי שזאת עשויה להפוך לרשת הגדולה ביותר ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully