וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב הדפדפנים

שני המתחרים הגדולים בקרב הדפדנים - אקספלורר ופיירפוקס, מגיעים לזירת הקרבות של וואלה!TECH

מלחמת הדפדפנים, המתנהלת ברחבי האינטרנט, גבתה לאורך השנים לא מעט קורבנות. אנשים כבר שכחו את נטסקייפ המיתולוגי, ואיתו נעלמו לא מעט דפדפנים קטנים יותר, שניסו בשנים הראשונות של הרשת הציבורית להתחרות בו ובאינטרנט אקספלורר של מיקרוסופט. כיום יש שני מתחרים בולטים בשוק הדפדפנים, אותו האקספלורר ומולו הפיירפוקס ה"פתוח". עבור חובבי אופרה, מקסטון וספארי, אזכיר גם אותם (הנה, הזכרתי), אבל הם, עם כל הכבוד, לא ייכנסו לקרב האחד-על-אחד הזה.

אקספלורר

לא יודע אם שמתם לב, אבל יש טרנד מינורי של קטילת מוצרי מיקרוסופט בתעשיית המחשבים. וברצינות, נכון שאקספלורר 6 היה מיושן במשך רוב תקופת חייו, אבל הגרסה החדשה של הדפדפן הזה לא רעה בכלל. יש בה שימוש הגיוני מאוד בטאבים, המהירות והממשק השתפרו מאוד וניתן גם להוסיף תוספים לא רעים. בנוסף, יש עדיין לא מעט אתרים שתומכים רק באקספלורר, וה-IETab של פיירפוקס לא תמיד מהווה תחליף ראוי.

פיירפוקס

עזבו אתכם מאקספלורר הישן והמיושן, פיירפוקס 3 הוא העתיד. המחשבה שהושקעה בפיתוח הדפדפן הזה מתבטאת בחווית גלישה נוחה ומרשימה יותר מכל הדפדפנים האחרים בשוק. רק על שורת הכתובות החכמה אפשר לדבר שעות על גבי שעות, וזה עוד לפני שמזכירים את כל הדברים הטובים שהיגרו לכאן מהגרסאות הותיקות של הדפדפן, ואת התוספים – תוצר של קהילה חיה ובועטת, שרוצה להפוך את הגלישה באינטרנט לכיפית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully