וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלחוט החדש של בזק

חברת בזק הציגה היום חידושים שאמורים להכין את הרשת האלחוטית הביתית שלכם לדור החדש של חיבורי האינטרנט

הרשתות האלחוטיות הופכות את חיינו לפשוטים יותר, אך לא כולם מסוגלים להתמודד עם ההתקנה ותפעול הרשת הזו. לפני כשנתיים, החליטה בזק להיכנס לתחום הזה, והיום היא מודיעה כי יש לה כבר 300,000 לקוחות שמשתמשים בנתבים אלחוטיים מבית החברה, עם שירות ותמיכה שלה. לטענת בכירי בזק, זוהי לא פחות ממהפכה, שהביאה את הרשת הביתית האלחוטית להמונים. היעד הבא, שנקבע לסוף 2009, הוא חצי מיליון לקוחות.

עכשיו רוצים בבזק לחדש לכם ולרשת הביתית שלכם, באמצעות הצגת התקנים החדשים שיכינו את הרשת האלחוטית הביתית שלכם ל-NGN – דור חדש של רשת תקשורת. ראשית כל, מבטיחים בחברה להוסיף בדגמים חדשים של נתבים חיבור USB, שיאפשר לשתף משאבי USB כמו כונני פלאש ומדפסות דרך הרשת האלחוטית.

שנית, מתכוונת בזק להציג בקרוב נתבים חדשים התומכים בגרסה הסופית של תקן N – תקן התקשורת האלחוטית מהיר יותר מ-802.11G הנפוץ היום בשוק. הנתבים החדשים מתכננת להשיק את התקני ה-N שלה ברבעון הראשון של 2009, כשהמחשבה היא על תמיכה במהירויות הגבוהות של חיבורי ה-NGN.

מעבר לכך, בוחנת בזק עכשיו טכנולוגיה נוספת, Home Plug שמה. מדובר בהתקן שמחבר את הנתב שלכם לרשת החשמל הביתית – דבר המאפשר חיבור אליו מכל שקע חשמלי בבית בעזרת מתאם מיוחד. הפתרון הזה אמור להיות יעיל למרחבים ממוגנים בעלי קירות עבים, כמו גם כפתרון אסתטי להתקנים נטולי קישוריות אלחוטית שנמצאים במקום בולט בבית (במקום העברת כבל).

יחד עם החידושים האלה, הציגה בזק בפני העיתונאים גם את מרכז התמיכה ברשתות, ואת הטכנולוגיה החדשה שאמורה לעזור לתומכים לעשות את עבודתם בלי לסבך את הלקוח. הפתרון כולל פרוטוקול תקשורת חדש בו יתמכו הנתבים החדשים של בזק, אשר נותן בידי התומך את היכולת להתחבר לראוטר ולשנות את ההגדרות שלו. חייבים להדגיש, הפתרון הזה לא נותן לתומכים גישה אל המחשב עצמו, אלא רק לראוטר.

גילוי נאות: האתר וואלה! הוא חלק מקבוצת בזק.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully