וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Executor

דידי חנוך

19.8.2008 / 10:43

האם מצאנו פתרון טוב יותר להחלפה מוחלטת של תפריט "התחל" של חלונות? התשובה הקצרה היא כן

אחת התוכנות הראשונות במדור "תוכנת השבוע" היתה Launchy, תוכנה שמאפשרת להפעיל תוכנות באמצעות באמצעות הקלדת טקסט. מאז, זאת אחת התוכנות שהופיעו במדור שהפכו לחלק בלתי נפרד מחיי. תפריט "התחל" של חלונות הפך לדבר שנראה לעתים די נדירות במחשב שלי, והחיים טובים יותר.

אבל Launchy, למרות כל אהבתי אליה. אינה מושלמת. אחת התכונות המעצבנות שלה היא הנטייה שלו "להתאהב" בתוכנות. למה כוונתי? התוכנה לומדת את הרגלי ההקלדה, ותציע בתור אופציה ראשונה את היישום הנפוץ ביותר לאותיות שהקלדתם. עד כאן, בסדר. אבל היא גם מציעה אופציות דומות, למקרה שהקלדתם לא נכון. כך, אם השתמשתם בתוכנה מסוימת לעתים קרובות מאד, היא תופיע כברירת המחדל בהקלדות מרובות מדי. כשאני מנסה לפתוח את Word, אני צריך להקליד את כל המילה "Word" מכיוון שבשלוש האותיות הראשונות לונצ'י חושבת שאני רוצה תוכנה אחרת.

זאת אחת הבעיות ש-Executor, תוכנת השבוע שלנו ומתחרה ישירה של Launchy, פותרת בקלות רבה. איך? בשני אופנים. הראשון הוא שהיא מציעה רשימה של תוכנות אפשריות - והרשימה עולה מהר משמעותית מהרשימה של לונצ'י. האופן השני הוא היכולת להגדיר בקלות מילות מפתח. כך, אני יכול להגדיר ש-Wo יביא לי את Word. וכך עם כל תוכנה או אפשרות אחרת. ניתן להגדיר גם חיפושים ברשת באמצעות שירותים כמו גוגל וויקיפדיה, והתוכנה תפתח טאב בדפדפן עם החיפוש המבוקש.

בנוסף, ניתן גם למחוק מההיסטוריה של התוכנה מילות מפתח, לשנות את ההגדרות שלה, לבצע איתה פעולות חשבון

Executor עולה אפס ש"ח, ותופסת 10 מגה זיכרון. והיא בהחלט שווה בדיקה לאלה מכם שהחליטו שהגיע הזמן להפסיק לבקר בתפריט "התחל". היא עובדת בכל גרסאות חלונות מ-95 ומעלה, אבל חלק מהיכולות עובדות רק בגרסאות החדשות יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • executor
  • launchy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully