וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא נגמר בדיו

שילוב בין המותגים Excellnet ו-DMO יצר לא רק פרסומת מעצבנת, אלא גם רשת חנויות מחשבים חדשה

קבוצת המחשוב DataSafe, שרכשה לפני כשנתיים וחצי את רשת חנויות המחשבים אקסלנט, ורשת חנויות הדיו DMO הודיעו היום על השקת רשת חנויות בשם Excellnet-DMO, אשר תעסוק במכירת במכירת מחשבים וציוד היקפים. 43 סניפים ב-30 ערים יהיו לרשת החדשה בשלב הראשון, והמטרה היא להגיע לכ-60 חנויות במהלך 2009. הרשת מתכננת להתחרות ישירות מול רשתות מוכרות כמו באג, אייבורי ו-KSP.

הסניפים של הרשת החדשה יתבססו על חנויות קיימות של DMO, שיותאמו למכירה של מחשבים. כחלק מהמהלך, הוחלפו כ-70 אחוזים מהמוכרים ברשת, על מנת להגיע למצב בו מי שימכור לכם את המוצר יהיה בעל הכשרה בתחום המחשבים. כמו כן, הוקמו גם מעבדות מרכזיות שיוכלו לטפל במחשבים (זמן הטיפול יעמוד על 48 שעות), מוקד תמיכה טלפוני ובקרוב יוקם גם אתר שיאפשר לאנשים לפתוח קריאת שירות דרך האינטרנט ובכך לחסוך את הזמן אותו הם מבלים בחנות עצמה. בחברה אומרים כי כל המוצרים אשר יימכרו ברשת יהיו עם 3 שנות אחריות מלאה.

מעבר לכך, שואפים ב-Excellnet-DMO להקים בתוך מספר חודשים מותג מחשבים נייחים משלהם, שיאפשר להרכיב מפרט עם תאימות ידועה בין הרכיבים שלו. מחשבי המותג גם נמצאים בתהליכי קבלת תקנים "ירוקים". יחד עם הציוד החדש, תמכורנה חנויות הרשת גם את ההיצע הרגיל של DMO – מחסניות דיו חליפיות ומקוריות.

  • עוד באותו נושא:
  • excellnet-dmo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully