וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

בניגוד לג'יימס בונד, שיכול לשחק עם כולם, הסוכנים החשאיים ב-The Agency לא יוכלו לדלג מה-PS3 למחשב האישי

אכזבה צפויה לכל מי שמצפה למשחק הפעולה ההמוני The Agency מבית סוני, בו נלחמים סוכנים חשאיים בשכירי חרב בעולם קבוע. המשחק, שצפוי לצאת למחשב האישי ולקונסולת הפלייסטיישן 3 בתאריך לא ידוע. בראיון עם אתר יורוגיימר הודיע אחד ממפתחי המשחק כי הם החליטו לוותר על הניסיון לאפשר לשחקני ה-PC והקונסולות לשחק יחד.

על פניו, הבעייתיות ברורה. לשחקני המחשב יש את הייתרון שבשימוש בעכבר ומקלדת – אמצעי קלט הרבה יותר מדוייקים. כדי לבטל את היתרון הזה, צריך להפוך את חווית המשחק במחשב לנכה או להקל מאוד על שחקני הקונסולות, מה שמוציא חלק גדול מהכיף.

אבל אין מה לעשות, עד מתי אפשר יהיה לעשות הפרדה מוחלטת בין כל הקונסולות ולא לאפשר איחוד קהילות? האמת היא, שאפשר להמשיך עם זה לנצח, אבל כולי תקווה שמישהו יצליח ליצור מנגנונים אפקטיביים למשחק מרובה-פלטפורמות.

אקס-בוקס הצלוב

המדור הזה מעולם לא התיימר להיות חינוכי, אבל אנחנו משתדלים להכניס לכאן לפעמים דברים שיכולים ללמד אתכם שיעור או שניים על החיים. והלקח שתלמדו היום הוא שאקס-בוקס הוא לא רק מכונת משחקים, אלא גם לומדה, שיכולה ללמד אנשים להתנהג יותר טוב באמצעות הקרבה.

באתר iReport של CNN התקבל דיווח מאם לשלושה ילדים, אותם הזהיר אביהם להתנהג יותר טוב כשהם משחקים בקונסולת האקס-בוקס שלהם. הבנים הסוררים לא הקשיבו לאביהם, והתוצאה – האקס-בוקס שילם בחייו כדי ללמד אותם לקח. התשלום נגבה באמצעות מסמרים, איתם מוסמרה הקונסולה הותיקה לעץ בגינת הבית כדי להבהיר שצריך לשחק יפה אחרת יבואו אנשים עם מסמרים ויצלבו את מושא חיבתכם. לא מקורי במיוחד, אבל מאוד אפקטיבי.

עכשיו מוכרת המשפחה את האקס-בוקס המת באתר eBay, כשחצי מהרווחים יילכו למערכת החינוכית של מחוז האנובר במדינת וירג'יניה והחצי השני יופקד בחשבון הקולג' של הילדים. נכון לעכשיו, לא נראהב כאילו מישהו מוכן לשלם הרבה על אקס-בוקס ממוסמר-לשעבר, וההצעה הגבוהה ביותר היא כ-10.5 דולרים בלבד.

קח שתי אומנויות אלקטרוניות

החגיגה הגדולה של חברות Take-2 ו-EA נמשכת. לאחר ש-T2 דחתה פעם אחר פעם את הצעת הרכישה שהגיעה מצד EA, מסתמן כי שתי החברות לוקחות צעד אחד אחורה כדי לקחת כמה צעדים קדימה. הדדליין של הרכישה, שנגמר היום בלילה, לא יוארך ככל הנראה בפעם השישית והצעת הרכישה תיפול סוף סוף. עם זאת, T2 הסכימה לתת לרוכשת הפוטנציאלית שלה להציץ אל התוכניות העסקיות של החברה לשלוש השנים הבאות. לאחר חתימה על הסכם סודיות, כמובן.

המטרה של טייק 2 בסיפור הזה היא להבהיר ל-EA שהיא שווה יותר מ-25.74$ אותם הציעה הענקית על כל מניה. הדבר עלול להביא להתקדמות ממשית במשא ומתן בין החברות, ואולי אפילו לרכישה לה מייחלת EA כבר חודשים ארוכים, כדי לא להשפיל את העיניים בכל פעם בה אנשי Activision Blizzard מצביעים עליה וצוחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully