וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני מחדשת את הקונסולות

סוני הכריזה בתערוכת המשחקים של לייפציג על שדרוגי חומרה ותוכנה לקונסולות הפלייסטיישן 3 וה-PSP

חברת סוני השתמשה היום בפלטפורמה של תערוכת המשחקים האירופאית הגדולה, שהחלה בלייפציג, כדי להכריז על עדכוני חומרה ומוצרים חדשים שמגיעים בחודשים הקרובים לחנויות ברחבי אירופה, וככל הנראה גם בישראל.

העדכון הראשון, לו תזכה קונסולת הפלייסטיישן 3, הוא השקתה של גרסה עם כונן קשיח של 160 גיגהבייט. הגרסה החדשה, שתהיה זהה לגרסת 80 הגיגהבייט תכלול גם תוכן להורדה בשווי של 70 אירו, ותעלה 449 אירו (659 דולרים, 2,360 ¤). מקבילתה האמריקאית תעלה 449.99$ ותכלול גם את המשחק המצויין Uncharted: Drake’s Fortune יחד עם שובר להורדת הכותר PAIN ובקר Dual Shock 3.

עוד דבר שנוסף לפלייסטיישן 3 הוא תוסף מקלדת עבור בקרי ה-SIXAXIS וה-Dual Shock 3, אשר מתחבר אל הבקר כדי להקל על הכנסת טקסטים הן בתוך המשחקים והן מחוצה להם. חלק מהמקלדת גם רגיש לתנועה, כך שבלחיצת כפתור תוכלו להפוך את האביזר גם למשטח מגע שיחליף את העכבר. התוסף החדש, שיכול להתחבר דרך Bluetooth גם להתקנים נוספים, יגיע עד סוף השנה.

לא רק PS3

לא רק הפלייסטיישן 3 קיבלה את אור הזרקורים במסיבת העיתונאים. גם קונסולת ה-PSP הניידת מקבלת שדרוג. גרסה חדשה של הקונסולה – PSP-3000 תגיע לחנויות ב-15 באוקטובר השנה במחיר של 199 אירו (1,047 ¤, 292$), כשהמחיר כולל גם משחק. החידושים בה כוללים מסך חדש, בהיר יותר, שמתמודד יותר טוב עם אור יום ותומך באיכויות תמונה גבוהות יותר; מיקרופון מובנה (להזכירכם, ל-PSP יש חיבור רשת אלחוטי ו-Skype); וכפתור "פלייסטיישן" ייעודי כמו בבקרי הפלייסטיישן 3.

לא רק חומרה נחשפה באירוע, אלא גם קיבלנו פרטים נוספים אודות משחקים בולטים של סוני. כך נודע כי LittleBigPlanet הכה-חמוד, שהולך ומתייצב כמשחק דגל עתידי של הקונסולה, יושק באירופה ב-29 באוקטובר. כמו כן, הציגו אנשי סוני שירות מוזיקלי חדש שיושק בתחילת 2009 ויאפשר למשתמשי ה-PS3 האירופאים והאוסטרלים לצפות בחינם בקליפים מוזיקליים וליצור רשימות השמעה להן תוכלו להקשיב גם באמצעות ה-PSP דרך פונקציית Remote Play. מעבר לכך, ניתן יהיה להוריד מהשירות קליפים ורינגטונים ב"מחיר מאוד נמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully