וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Hulu בינלאומי מתקרב?

דידי חנוך

20.8.2008 / 21:49

רמזים ראשונים לכך שאתר הוידאו המצוין מתעתד להתחיל לשדר גם מחוץ לגבולות ארצות הברית

אתר NewTeevee מדווח היום על רמז ראשון לבשורות משמחות עתידיות עבור חובבי צפייה בוידאו במחשביהם האישיים. באתר Hulu, הכולל פרקים מלאים של סדרות טלויזיה רבות וגם סרטים לא מעטים, עובדים על השגת זכויות להצגת תכני האתר גם מחוץ לארצות הברית.

עד כה, הולו היה מקור לתסכול רב בעבור גולשים בינלאומיים, גם מכיוון שיש בו תכנים עשירים ובעיקר מכיוון שבלוגים ואתרים רבים הטמיעו את תכניו, ובכך הציגו בפני הגולש הלא אמריקאי חלון עם הודעת שגיאה במקום בו אמור להיות פרק או חלק מפרק.

אבל היום מוצאים גולשים בינלאומיים שרוצים להירשם באתר את ההודעה הבאה:

"הולו מחויב להפיכת התכנים לזמינים בכל העולם. על מנת לעשות זאת, עלינו לפתור מספר סוגיות עסקיות ומשפטיות, הכוללות השגת זכויות הזרמת תכנים בינלאומיות. דעו שאנו עובדים למען זה ונמשיך לעשות זאת. בהתחשב ברקע הבינלאומי של הצוות של הולו, יש לנו אינטרס מקצועי ואישי להביא את הולו לקהל עולמי.

המעוניינים בכך יכולים להשאיר כתובת מייל ואת האזור בו הם גרים, וניצור אתכם קשר כשתכני הוידאו שלנו יהיו זמינים באיזור שלכם".

עד כה, התוכן היחיד שהיה זמין לגולשים בישראל היה הסדרה המקוונת Dr. Horrible's Sing A-long Blog, עליה כתבנו בעבר. עכשיו אפשר בהחלט להתחיל לקוות שבעתיד הנראה לעין, היא לא תהיה לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully