וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו! בטלויזיה

דידי חנוך

21.8.2008 / 1:37

מיזם חדש של יאהו! ואינטל צפוי להביא וידג'טים של ענקית האינטרנט לטלויזיות עם שבבים של ענקית המעבדים והשבבים

יאהו! ממשיכה במאמציה להיכנס לכל פלטפורמה אפשרית. החברה הכריזה לפני מספר חודשים שתכנים שלה ייכללו בטלויזיות המקוונות של סוני ובשירות AppleTV, ונמצאת כבר באופנים שונים במכשירים סלולריים רבים. כעת, בפורום המפתחים של אינטל, הכריזו יאהו! ואינטל על יוזמה חדשה להבאת הוידג'טים - ישומונים מבוססי רשת - של יאהו! לטלויזיות מתקדמות בהן יכללו השבבים של אינטל ולמכשירי מולטימדיה נוספים שייבנו עם מעבד המדיה CE3100 של אינטל, שיתמוך בפלטפורמה.

השבבים, שיכללו בטלויזיות עתידיות של סמסונג, טושיבה וג'נרל אלקטריק, יאפשרו לטלויזיות להציג וידג'טים שונים שיוכלו להציג תכנים כמו תמונות, מידע וכל דבר אחר שיצרני הוידג'טים ירצו לבנות באמצעות הפלטפורמה הפתוחה של יאהו!. בין שותפי התוכן שהוכרזו נכללים CBS, MTV, ג'וסט, דיסני-ABC, ערוץ Showtime ואתר המיקרובלוגים טוויטר.

שירותים שונים של יאהו! יכללו כמובן בפלטפורמה, כולל מידע ספורט, שירות התמונות פליקר, אתר החדשות של יאהו! ואתר העסקים של החברה. אבל עיקר כוחה של הפלטפורמה בהיותה פתוחה. מפתחים יוכלו לבנות שירותים ווידג'טים שמשתמשים בפלאש, HTML, XML וג'אווסקריפט.

חברות מנסות להביא את האינטרנט לטלויזיה כבר מספר שנים. אך בעיות של תמיכת חומרה, ממשק לקוי וקישוריות בעייתית מנעו מהנסיונות השונים לזכות בהצלחה רבה. מכשירים שונים מאפשרים להזרים מדיה ומידע מהמחשב לטלויזיה, אבל בדרך כלל מדובר בחווית משתמש מוגבלת, איטית ולא ממוטבת לטלויזיה.

היוזמה החדשה של אינטל ויאהו! היא הראשונה שכוללת גם מודל עסקי ברור מעבר למכירת מכשירים. הפלטפורמה של יאהו! תאפשר אפיקים לפרסום, כך שלקוחות שירצו את שירותי המידע המוצעים יוכלו לקבל אותם בתמורה לכך שלצידם תהיה גם פרסומת. כל עוד הפרסומת לא תפגע בחווית השימוש, יש סיכוי שלקוחות יסכימו לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully