וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: כפפות סקי סלולריות

דידי חנוך

21.8.2008 / 3:03

רוצים לדבר בסלולרי במקומות בהם ממש - אבל ממש - קר? הנה הפתרון בשבילכם

היום יש לנו בעבורכם מוצר שבפירוש נכלל בקטגוריית "מגניב לראות את זה ברשת, אבל מי שקונה את זה הוא פראייר". חברת Swany היא חברה שמתמחה בכפפות סקי מקצועיות, וגם המוצר עליו הכריזה לאחרונה נכנס לקטגורייה הזאת.

אבל g.cell היא לא רק כפפת סקי מקצועית. היא גם דיבורית בלוטות לסלולר. אין ספק שמדובר במוצר לאנשים שגולשים, או לאנשים שממש רגישים לקור ונמצאים בארצות ממש קרות. ארצות כל כך קרות שדיבורית בלוטות' באוזן עשויה לקפוא ולהכאיב להם. במילים אחרות, זה כנראה לא מוצר שמישהו שגר בישראל עומד לרכוש בעתיד הקרוב.

אבל זה מוצר מגניב. הכפפות המעוצבות רוטטות בפרק היד עם קבלת שיחה, וניתן לענות בלחיצה על גב הכפפה. השיחה עצמה מתבצעת באמצעות רמקול ומיקרופון שנמצאים באגודל ובכף היד, בהתאמה. אנחנו מנחשים שהמיקרופון לא נמצא בזרת - בתנוחה בה ודאי השתמשתם בכל פעם שרציתם לסמן למישהו שיתקשרו אליכם - מכיוון שכפפות סקי לא מעניקות חופש תנועה מוחלט לאצבעות. אנו מניחים - רק מניחים כי אין תמונות של הכפפות בשימוש - שפשוט מצמידים את כף היד לפרצוף על מנת לשוחח.

הכפפות כוללות זמן המתנה של 12 שעות וזמן שיחה נדיב של 4 שעות. הן יושקו לקראת סוף השנה ויעלו 495 דולרים. כן, גם המחיר הוא חלק מהסיבה שאנחנו לא חושבים שהישראלי הממוצע ישקול אי פעם לרכוש אותן. אבל מכיוון שחצי ממערכת גאדג'ט היום סובל מאד מקור, המחשבה על דור עתידי של כפפות בלוטות' שיעלה הרבה פחות ויאפשר לענות לשיחות בקלות כשקר היא די מעודדת.

קר לכם?

אתם בכלל מסוגלים לחשוב על גאדג'ט לימים קרים במזג האוויר הזה? ואם כן, האם אתם מסוגלים להתגבר על המחיר והעובדה שמדובר במוצר בלתי סביר לשוק המקומי ולתמוך בכפפות האלה? רק אם תצביעו נדע. טוב. לא. זה שקר. נדע גם אם תגיבו. אז יאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully