וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

22.8.2008 / 2:17

חמישה גאדג'טים הופיעו השבוע אצלנו באתר. מה הם היו, מה חשבתם עליהם, ומה הוא גאדג'ט השבוע?

הכפפות שלא חיממו אתכם

השבוע ננסה פורמט חדש, שבו מסודרים הגאדג'טים לפי הצבעותיכם, בשקלול עם מספר מצביעים. נשמח לשמוע מה אתם מעדיפים. ונפתח עם הגאדג'ט הכי פחות מוצלח של השבוע לדעתכם. כפפות הבלוטות' דווקא די מצאו חן בעינינו, למרות שידענו שהן מגוכחות. אתם ממש לא התלהבתם. רק 223 מצביעים, ומתוכם 50 אחוז היו בעד ו-50 נגד. לא נעים.

העניבה שלא אהבתם

הפעם אנחנו פשוט חושבים שאתם טועים. אנשים הצביעו נגד העניבה על בסיס פחדי קרינה ובעיות עיצוב. זה מוצר שעדיין נמצא בשלב הפיתוח, ברור שהוא מכוער. אבל זה העתיד, ועתיד שבו סוללות לא נגמרות ופחות חשמל נלקח מחברת החשמל הוא עתיד טוב יותר. 421 גולשים הצביעו. רק 52 אחוז היו בעד.

המיקרוגל הפושר

המיקרו-מיקרוגל לרכב הוא גאדג'ט שימושי מאחד, אך לא מלהיב מאידך. אבל יחסית למוצר לא מלהיב, הוא עורר פולמוס. מספר ההצבעות הגבוה של השבוע ולא מעט תגובות שעסקו בשאלות כמו האם זה יגרום לתאונות וכמובן סוגיית הקרינה האהובה על כולם. נו. שוין. 53 אחוז תומכים מבין 522 מצביעים.

העכבר עם הטווח

עכבר הוייפיי, המשך הגיוני לעכבר האלחוטי ועכבר הבלוטות', הוא המוצר שזכה לאחוזי התמיכה הגבוהים ביותר השבוע. אבל לא רבים הצביעו, והתגובות כללו שוב את סוגיית הקרינה. אנחנו תוהים איך אנשים שרוצים לגור בעידן האבן מחוברים בכלל לרשת. 77 אחוזי תמיכה מקרב 343 מצביעים.

גאדג'ט השבוע

המטען האוניברסלי שטוען כל סוללה סלולרית בחשמל שבא משקע או מחיבור USB לא היה מתקרב למקום הראשון בשבוע ממוצע. אבל זה היה שבוע בו לא אהבתם את ההיצע שלנו, כך שזה המנצח. וחוץ מזה, תקראו את תגובה 6, התגובה ההזויה של השבוע. 74 אחוזי תמיכה מבין 434 מצביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully