וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הנאנו החדש?

הנאנו החדש עשוי להיות צר, ארוך, מעוגל קלות ובעל מסך גדול בהרבה מהגרסה הנוכחית

קווין רוז הוא אחד מיזמי האינטרנט המוכרים ביותר היום. מי שהחל את הקריירה שלו בערוץ הטלוויזיה TechTV ז"ל הקים לאחר מכן את האתר המלצות הגולשים הפופולרי Digg ואת רשת המיקרו-בלוגינג Pownce. במהלך הקריירה שלו, דיווח רוז על כמה וכמה הכרזות לפני ההודעה הרשמית. רוז הוא מהאנשים המקושרים ביותר בתעשייה, כך שגם כשהוא טועה לגמרי, בדרך כלל יש גרעין כלשהו של אמת בדבריו.

ויש לציין, לפעמים הוא בהחלט טועה לגמרי. כך, לפני ההכרזה על האייפון הראשון, הוא טען כי למכשיר תהיינה שתי סוללות (האחת לטלפון, השנייה לנגן) וכי תהיה לו גם מקלדת נשלפת. גם לפני ההכרזה על אייפון 3G הוא אמר כי תהיה לו מצלמה מקדימה. עם זאת, הוא כן צדק בכך שמחירו של המכשיר יעמוד על כ-200 דולרים.

עכשיו מדווח רוז כי עד סוף ספטמבר תכריז אפל על אייפודים חדשים. זה לא ממש מפתיע – אפל נוהגת לרענן את ליין הנגנים שלה מדי ספטמבר, כדי להספיק לתקופת החגים החורפית. עם זאת, הדיווח של רוז הרבה יותר ממוקד.

לטענתו, השינוי הגדול ביותר יגיע למכשירי הנאנו. במקום האייפוד נאנו הרחב נקבל נאנו צר יותר ומעוגל, עם מסך גדול יותר. ליין מכשירי הטאץ' יקבל, לדבריו של רוז, עדכונים קוסמטיים בלבד. יחד עם השינויים האלה, תגיע גם הורדת מחירים מאסיבית, שמטרתה לא ליצור מצב בו אנשים מעדיפים אייפון ב-200 דולרים על אייפוד.

מעבר לכך, רוז אומר כי גם בתחום התוכנה צפויים להיות כמה שינויים. הראשון שבהם הוא הצגת גרסה 8 של iTunes – תוכנת המוזיקה של אפל, שתכלול פונקציונליות נוספת ולא רק שינויים קוסמטיים. גם גרסת קושחה 2.1 של האייפון והטאץ' תוצג, לדבריו, באירוע.

שמועה הרבה פחות מבוססת אותה משמיע היזם היא על התמיכה המובנית של מערכת ההפעלה Mac OS X 10.5.6 העתידית בבלו-ריי, מה שיאפשר לאפל לשווק מחשבי מקבוק עם הכונן החדש.

באיזה אחוז מדבריו צודק רוז הפעם? את התשובה האמיתית נדע ככל הנראה מתישהו בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully