וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Quick Media Converter

דידי חנוך

26.8.2008 / 9:44

עוד תוכנה להמרת קובצי מדיה? כן. והפעם תוכנה חינמית נוחה במיוחד להמרות עבור מכשירים שונים

לפני מספר שבועות כתבנו כאן על TMPGEnc, התוכנה הטובה ביותר בשוק להמרת קובצי מדיה. ואנחנו עומדים מאחורי מה שנכתב. TMPGEnc היא הטובה בתחונה כבר שנים, ולא נראה שזה הולך להשתנות בקרוב.

אבל לא כולם מוכנים, רוצים או יכולים להוציא כסף על תוכנה להמרת קבצי מדיה. ולכן טוב וחשוב שיש גם תוכנה חינמית לצרכן הביתי.

Quick Media Converter אינה רבת עוצמה כמו TMPGEnc, אבל ארבעה יתרונות הופכים אותה לראויה בהחלט להופעה במדור.

ראשית, נציין את היתרון שלה למי שממירים את הקבצים שלהם לטובת ניגונם במכשיר חיצוני. בתוכנה יש כפתורים נוחים מאד לשימוש שמגדירים את הפורמט אליו יומרו הקבצים. ממירים לאייפוד? יש לזה כפתור. ממיריםז לאייפון? גם לו. ממירים לצריבה ל-DVD? כנ"ל. ועוד ועוד. 16 פורמטים שונים בסה"כ, וגם בהם יש אופציות שקל לשנות.

סטייה מההגדרות המובנות מקשה על התוכנה, וברור שהיא ממוטבת להן. אבל ברוב המקרים, ההגדרות המובנות יספיקו לכם.

היתרון השני של התוכנה הוא מהירות ההמרה. בבדיקה שלנו, היא המירה קבצים במהירות של עד פי 4 מ-TMPGEnc. זה לא קריטי לקבצים קטנים שמומרים מהר, אבל כשמדובר בקבצים גדולים ההמרה המהירה היא נכס שלא יסולא בפז. אם אתם ממש ממהרים, ניתן בחלק מהמקרים - כמו המרה ל-וידאו עבור DVD - לקבוע המרה מהירה, שאמנם פוגעת מעט באיכות הוידאו, אבל מאיצה את התהליך משמעותית.

היתרון השלישי הוא צריכת המשאבים. בזמן המרה של קובץ גדול, התוכנה צרכה רק 23 מגה זיכרון. במילים אחרות, היא כמעט ולא השפיעה על הביצועים של המחשב בזמן העבודה.

את היתרון הרביעי הזכרנו כבר. QMC היא תוכנה חינמית לגמרי שלא דורשת הרשמה ולא מתקינה שטויות בדרך. בקיצור, שווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully