וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התקשורת מקל על בזק

עקב ירידה בנתח השוק של בזק, החליט משרד התקשורת לאפשר לה לשווק חבילות משולבות פריקות

למרות התחרות בשוק הטלפוניה הביתית הנייחת, שמה של חברת בזק עדיין מזוהה מאוד עם השוק כולו. הסיבה לכך היא שנים רבות בהן הייתה החברה, בעצם, מונופול. הכנסת שחקנים נוספים אל השוק הזה לוותה בהפעלת מגבלות משמעותיות על בזק מבחינת פיקוח מחירים – דבר שנועד למנוע הורדת מחירים מאסיבית והצעת חבילות אטרקטיביות בהן אף אחד לא יכול להתחרות. הפיקוח הזה צפוי להימשך עד אשר נתח השוק של החברה יירד אל מתחת ל-60 אחוז, אך כבר היום מדווח משרד התקשורת על התקדמות.

בהודעה אותה הוציא המשרד, נאמר כי נתח השוק של בזק ירד בחודש יוני אל מתחת ל-85 אחוזים במגזר הפרטי, זאת על פי הכנסה נורמטיבית (בניגוד להכנסה מדווחת בפועל, שכוללת גם הוצאות קישור גומלין למפעילים אחרים). עקב כך, ובהתאם למדיניות שנקבעה בנוגע לבזק, החליט משרד התקשורת לערוך לקבוצת בזק שימוע לשינוי תנאי הרישיון שלה והקלה על הפיקוח.

ההקלה צפויה להגיע בדמות אישור לשווק חבילות באנדל – חבילות פריקות שכוללות שירותי בזק יחד עם שירותים של חברות הבת כגון Yes. כבר לפני מספר חודשים פרסמה בזק את "החבילה המשולבת", אך במקרה ההוא דובר בחבילה שמורכבת כולה משירותים של החברה עצמה, ללא שילוב עם שירותי חברת הבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully